Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:09:49 GMT

چهارمین جشن بزرگ دختران انقلاب/شکوهی از جنس نجابت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۱۴۰۰

چهارمین جشن بزرگ دختران انقلاب/شکوهی از جنس نجابت

گروه زندگی- هانیه ناصری : در آستانه سالروز برگزاری جشن بزرگ دختران انقلاب جمعی از بانوان فارغ‌التحصیل از حوزه و دانشگاه، به مطالعه و پژوهش در خصوص هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر تهاجم و شبیخون فرهنگی پرداختند وبا تجزیه گفتمانی فرمایشات ایشان برای احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکربه عنوان یک واجب فراموش‌شده وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دهه‌ی شصت و پیش‌از آن یک جریان نفوذی، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را تخریب کرد و آن را فرهنگ تندروی و خشونت نشان داد.سختی کار این‌جا بود که باید این فریضه را در ذهن مردم احیا می‌کردیم و نشان می‌دادیم امربه‌معروف عین فرهنگ محبت و دلسوزی است. عین فرهنگ تلنگر، مثل این‌که کسی درحال راه رفتن است و چاله‌ای در مسیر اوست  ناخودآگاه اورا صدا می‌زنید و می‌گویید مراقب باش. امربه‌معروف یعنی خیرخواهی و مراقبت از همدیگر» این‌ها را « بهاره جنگروی»، مسئول برگزاری جشن بزرگ انقلاب می‌گوید.گفت وگوی ما را با فعال حوزه حجاب و عفاف بخوانید تا ضمن شنیدن دغدغه‌ها و درد‌دل های دختران انقلاب، به تشریح برنامه های این جشن بزرگ و سالانه نیز بپردازیم.

مجموعه  دختران انقلاب چطور شکل گرفت وچرا عنوان دختران انقلاب را انتخاب کردید؟ شاید این نام برای بعضی از افراد یادآورجریان کشف حجاب دختران خیابان انقلاب باشد ؟

درست است.دقیقا همان موقع بود که جریان دختران خیابان انقلاب به راه افتاد دخترانی که با گرفتن  مبالغی،در خیابان انقلاب کشف حجاب ‌کردند و بعدها توسط خود دشمن و خانم مسیح علی‌نژاد افشا شد که به‌دنبال پناهندگی بوده‌اند.با دیدن این جریان  گفتیم نام انقلاب برای بچه‌های انقلابی است. این اسم باید پس گرفته می‌شد و این جریانی که به دروغ حامی حقوق زنان بود باید به انزوا می‌رفت. بنابراین اسم مجموعه  خودمان را«دختران انقلاب» گذاشتیم.کار مطالعاتی انجام شد و در جاهای مختلف با دختر خانم‌های جوان.، بانوان تحصیل‌کرده و قشر خانه‌دار و... صحبت کرده و  همه این افراد را جمع و شبکه‌سازی کردیم.  با یک سری از علما هم دیدار داشتیم. الحمدلله تعدادی از خانواده‌های شهدا نیز  با ما همراه شدندو مجموعه ما شکل گرفت.

 

دختران انقلاب از چه زمانی رسماً وارد صحنه شدند؟

در زمان دولت دوازدهم پیش تعدادی ازمسئولین رفتیم، اما متأسفانه هیچکدام حمایتی نکردند.  یکی از آنها به من گفت :« شما برو دوتا بچه‌ات را بزرگ کن به مردم چکار داری؟ مردم مشکلشان مشکل اقتصاد است و کسی الان دغدغه حجاب ندارد.»شهرداری هم حمایتی نکرد و ما ماندیم و رسالتی که برگردنمان بود. تمام مجموعه هم خانم‌ بودند.اما الحمدلله حامیانی همچون خانواده‌های معظم شهدا و البته  علماء را داشتیم. ما می‌خواستیم بروز و ظهورمان قدرتمند باشد بنابراین به سراغ خواهر خانم مسیح علی‌نژاد رفتیم و ایشان بسیار استقبال کردند. دراین برنامه  خانواده های معظم شهیدان حججی  ، هادی  و حدادیان هم حضور داشتند.از انجا که این برنامه هم‌زمان با جریان دختران خیابان انقلاب  و اوج غلیان غیرت دینی مردم عزیزمان برگزار شده بود  با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

 

 بازخورد این مراسم در داخل و خارج چگونه بود ؟

 همان دقایق اولیه رسانه‌های معاند از روی بغض نوشتند باور نکنید! این‌ها مردم نیستند!همان حرف‌های همیشگی و  صحبت از  جمع شدن جمعیت‌ به‌خاطر کیک و ساندیس!  درصورتی‌که ما حتی یک آب‌معدنی هم نداشتیم به مردم بدهیم، چون حرکت مردمی بود و هیچ بودجه‌ای وجود نداشت. تمام رسانه‌های انقلابی خوشحال بودند و صدای آمریکا، آمد نیوز و بی‌بی‌سی مثل همیشه ساکت ننشستند و علیه دختران انقلاب شروع به نوشتن کردند. بعد از این اجتماع خانم علی‌نژاد یک میلیون فالوور خود را از دست داد.

ظاهرا زمان زیادی از شروع رسمی فعالیت شما و شاید بهتر باشد بگوییم شهرت دختران انقلاب نگذشته بود که به دیدار خصوصی با رهبر معظم انقلاب دعوت شدید.ازاین دیدار برایمان بگویید.

بعد از اجتماع حسینیه حاج همت در میدان شهدا بچه‌ها خیلی خسته بودند و کلی قرض بالا آمده بود اما خوشحال بودندزیرا علاوه‌براین که برنامه خیلی خوبی برگزار شده بود توانسته بودند دشمن را هم حسابی عصبانی کنند.همان موقع بود که از دفتر مقام معظم رهبری تماس گرفتند و گفتند یک جمع بیست نفره از فعالین عفاف و حجاب می‌خواهند خدمت ایشان برسند و ازآنجاکه نتیجه برنامه دختران انقلاب خدمتشان ارائه شده بود ، مجموعه مردمی منتخب برای این دیدار دختران انقلاب بودندو می‌توانم بگویم دیدار چهره‌ مبارک آقا بهترین رزقی بود که نصیب دختران انقلاب شد.

 

 رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مجموعه دختران انقلاب چه بود  ؟

ایشان چند مطلب را فرمودند که برای من احلی من عسل بود.از جمله این‌که ما امروز به امثال خانم دباغ نیاز داریم.کسی که با داشتن هشت فرزند  حجابی محکم داشت، اسلحه به دست گرفت و در لبنان و سوریه جنگید. حتی آقا لبخند زدند و گفتند من وقتی به همدان رفتم  گفتنم فرمانده سپاه همدان بیاید دیدم یک خانم جلوی من نشست. این یعنی امام آنقدر به خانم‌ها اعتماد داشتند و مدیریتشان را تحسین می‌کردند و شما باید این‌طور باشید.نکته دیگر بحث الزام حجاب بود ایشان فرمودند:« حجاب حرف خداست مگر می‌شود حرف خدا را اختیاری کرد مردم ما را سر کار آوردند که حرف خدا را پیاده کنیم من امروز به شما بگویم که اگر حجاب در ایران آزاد شود وضعیت ایران از ترکیه بدتر می‌شود.»در پایان فرمودند:«من شما را دعا می‌کنم و مطمئن باشید موفق و پیروز خواهید بود .»و این قوت قلبی شد برای ما. چراکه دعای نایب امام‌زمان پشت این حرکت بود.

خیلی ها دختران انقلاب را با جشن هرساله 21 تیر می‌شناسند. این جشن با چه هدفی برگزار می‌شود؟

پس‌از دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم تصمیم گرفتیم  فعالیت خود را به‌صورت منسجم و تشکیلاتی ادامه دهیم واین تصمیم آغاز جشن هرساله دختران انقلاب در 21 تیرماه شد.طبق فرمایش رهبرمان  دختر بدحجاب هم دلش با آرمان‌های انقلاب و اسلام است و نباید او را رها کنیم بلکه باید با لحن زیبا به‌ معروف امر و ازمنکر نهی ‌کنیم.اما این مثل  همان جمله‌ای که حاج‌قاسم می‌گوید:«  دختر بدحجاب دختر من است ...»   یعنی  باید  دلسوزش باشی مثل دختر خودت،دستش را بگیری و با لحن قشنگ او را امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کنی.وقتی کتاب من زنده‌ام به دست حاج‌قاسم می‌رسد، در نامه‌ای به نویسنده می‌گوید خواهرم من تمام‌وقت روی تصویر شما برگه سفیدی چسباندم که مبادا نامحرمی چهره شما را ببینند. حتی آقا هم فرمودند حجاب جزو وصیت شهدای ماست مراقب باشید این وصیت را از آرمان شهدا و از شهدا جدا نکنید.ایشان فرمودند غیرت دینی را در خودتان افزایش بدهید غیرت دینی است که سر بزنگاه این نظام را نجات داده‌است غیرت دینی یعنی بی‌تفاوت نباشیم  و این وصیت همه شهدا است .ما باید کمک کنیم  تا نقص‌های همدیگر را برطرف کنیم.21تیر مطالبه‌ حجاب است و شاید شکل پنهان آن یک لشکرکشی باشد برای این‌که مسئولین بدانند مطالبه بانوان ما  چه باحجاب و چه بدحجاب بالا گرفتن پرچم دختران انقلاب است پرچمی که در واقع پرچم حجاب و عفاف است.

 

   در فضای مجازی خیلی‌ها حرف از برداشتن الزام حجاب و به‌عبارتی حجاب اختیاری می‌زنند عملکرد دختران انقلاب برای مقابله با این هجمه تبلیغاتی چه بوده‌است؟

یکی از فعالیت‌های مجموعه دختران انقلاب در جهت اغناع، برگزاری مناظره با موضوع حجاب است.مثل مناظره با آقای نصیری.سوال این بود: حد یـَقِف این آزادی  و برداشتن قانون  چیست؟وقتی‌که قانون برداشته شود یعنی الزام برداشته می‌شود. شما چه تضمینی می‌دهید که کار به برهنگی نرسد؟ایشان پاسخ داد:« وقتی رسید قانون می‌گذاریم !»گفتیم خب شما که دارید دوباره الزام را مطرح می‌کنید! یعنی ما الزام را زمانی بیاوریم که همه‌چیز ازدست‌رفته است؟

سوال دیگر ذکر یک نمونه موفق در جایی بود که قانون و الزام برداشته شده بود. اما ایشان حرفی برای گفتن نداشت.معلوم است وقتی الزام حجاب برداشته شود نمی‌شود نفس را مهار کرد. الان در فضای غرب کار به بی‌بندوباری رسیده‌است متأسفانه به گردن خانم‌ها قلاده می‌بندند و به‌عنوان برده جنسی در خیابان‌ها راه می‌برند و این همان غربی است که می‌گوید من هیچ الزامی ندارم.کمتر از یک ماه از شکل‌گیری انقلاب گذشته بود، زمانی‌که هنوز این انقلاب نوپا بود شاید خیلی‌ها جای امام بودند می‌گفتند مصلحت نیست الان صحبت کنیم اما اهمیت حجاب به‌حدی بود که حضرت امام(ره) گفتند ما انقلاب کردیم که آموزه‌های اسلامی علی‌الخصوص حجاب پیاده بشود.به گوش ایشان رسید که در وزارتخانه‌ها بی‌بندوباری و بدحجابی است امام گفتند راه ندهید یعنی این‌قدر در بحث الزام حجاب محکم ایستاده‌بودند. این خط امام است متأسفانه یک عده خط امام را خط‌خطی کردند. حتی آقا هم گفتند ما آن موقع بودیم و می‌دانیم نظر امام روی الزام حجاب بود.

پس با این توضیحات بهتر است در مقابل مطالبه اختیار در حجاب از لفظ اجبار استفاده نشود.

لفظ اجبار درست نیست؛ ما قانون داریم. مردم برای حاکمیت ارزش‌های دینی انقلاب و قیام کردند. اما باید بدانیم که جامعه و حاکمیت اسلامی موظف است دستگاه‌های خود را به سمت قانون و الزام بیاورد. شما هرجای دنیا بروید همه دستگاه‌های وابسته به حاکمیت باید قانون را رعایت کنند، مثل قانون استفاده از ماسک.در ابتدای کرونا خیلی‌ها  مخالفت و اعتراض کردند. بنابراین  برای عدم استفاده از ماسک جریمه تعیین شد، اما در کنار این قانون فرهنگ‌سازی لازم است و در حوزه فرهنگ‌سازی باید صداوسیما، دانشگاه‌ها، هیئت‌ها و... فعالیت جدی داشته باشند.

*به‌نظر می‌رسد عده‌ای به‌دنبال این هستند که بگویند در جامعه ما دو قطبی وجود دارد شما که در عرصه حجاب فعالیت می‌کنید به این مسئله عقیده دارید؟

من به‌عنوان کسی که سال‌هاست در حوزه امربه‌معروف کار می‌کنم می‌گویم سر قضیه حجاب هیچ دوقطبی وجود ندارد،تمام بانوان ایرانی حجاب را می‌خواهند، اما یک عده قصد سوءاستفاده سیاسی دارند.زن ایرانی پیش‌از آن که اسلام وارد ایران شود حجاب داشته‌است و این را مجسمه‌های تخت‌جمشید می‌گویند. اصلا چرا وقتی اسلام وارد ایران می‌شود مقابله‌ای وجود ندارد و مردم ایران آن را می‌پذیرند؟ چون به آموزه‌های ملی خودشان نزدیک بود پس حجاب نه ‌تنها فرهنگ اسلامی مابلکه فرهنگ ایرانی ماست و دشمن باید بداند همه دخترانی که در عرف به آنها بدحجاب می گویند دلشان با آرمان‌های انقلاب است، چرا که زن ایرانی آگاه است.به قول حاج حسین یکتا دشمن شیمیایی زده و تلفات داده است. دستشان را بگیرید و بلند کنید، ماسک به آن‌ها بدهید، کمکشان کنید،  ما همه در یک جبهه ایم.تو مگر نقص درونی نداری شاید او آن نقص درونی را نداشته باشد و این در ظاهرش باشد. البته یک سری گروه‌های شبکه‌ای وجود دارند، مثل جریان دختران خیابان انقلاب و یا ماجرای شیراز که همین اواخر اتفاق افتاد. این‌ها گروه‌هایی هستند که از خارج حمایت مالی می‌شوند تا در سطح جامعه قبح شکنی کنند و حاکمیت طبق قوانین با این افراد خاطی برخورد می کند. همه‌جای دنیا هم همین است، اگر شما خلاف قوانین‌شان جلو بروید با شما مقابله می‌کنند.خطاب من به خواهرانی که حجاب کامل دارند و مسئولین این است  که در این عرصه فعالیت کنند و دست دختر بدحجاب را بگیرند. او برای زیباتر شدن این‌طور به خیابان می‌آید، اما متوجه شبیخون دشمن نیست. نمی‌داند بدحجابی او حربه ای برای دشمن است تاعلیه نظام کار کند .

رهبر معظم انقلاب  دو سال گذشته و در جمع دانشجویان فرمودند:همان آمریکایی که به‌دنبال این است تا ما در منطقه حضور نداشته باشیم بابتش حاج‌قاسم را ترور کرد. همان آمریکایی که به‌دنبال این است ما موشکی نداشته باشیم تهرانی‌مقدم را زد همان آمریکایی که به‌دنبال این است ما هسته‌ای نداشته باشیم احمدی‌روشن را زد. همان آمریکا به‌دنبال این است که ما حجاب را برداریم ببینید که ایشان حجاب را هم‌سطح با موشکی مطرح می‌کنند یعنی آنقدر اهمیت دارد حالا بعضی از آقایان می‌گویند حجاب مهم نیست اقتصاد مهم است قطعا اقتصاد مهم است  رهبرمان هم در دیداری که با مسئولین دولت قبل داشتند فرمودند دو مسئله اصلی کشور اقتصاد و فرهنگ است.، منتها بعضی‌ها با هدف اقتصاد فرهنگ و کار برای حجاب را نشانه گرفته‌اند وچون همه تمرکز بر روی اقتصاد قرار گرفته سنگر حجاب خالی مانده است و دشمن حملات فرهنگی‌اش را به‌راحتی انجام می‌دهد.

باید قبول کنیم در امربه‌معروف تذکر لسانی کار راحتی نیست شما برای انجام صحیح و تاثیر گذار آن چه تدابیری دارید؟

یکی دیگر از فعالیت‌های مجموعه دختران انقلاب، آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر برای بانوان این مجموعه است.در این دوره‌ها دختران انقلاب می‌آموزند که چگونه با بیانی زیبا، روی خوش و به‌طور اصولی این فریضه را انجام دهند.بچه‌های ما به تبعیت از فرمایش مقام‌معظم رهبری که می‌فرمایند :« چه کسی می‌گوید احتمال تاثیر نیست؟ من می‌گویم احتمال تأثیر همه‌جا قطعی است. تکرار شکننده است.» به یک نفر که حجاب خوبی ندارد به چهار مدل متفاوت تذکر می‌دهند.باید حواسمان باشد دشمن دنبال این است که من و شما را عصبانی کند و از چهره خشن ما فیلم بگیرد.شاید خیلی ها سهواً عصبانی شوند اما دشمن همان لحظه را می‌خواهد تا بگوید این‌ها خشونت طلب هستند.ما مفتخریم تا امروز که دختران انقلاب ده‌ساله می‌شوند، در جریان ۶ سال کار اجرایی در زمینه فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر حتی یک مورد درگیری صورت نگرفته‌است.با توجه به برگزاری هرساله جشن بزرگ دختران انقلاب در 21تیرماه.

 

به منظور مطالبه حجاب و عفاف امسال چه برنامه هایی در پیش دارید؟

امسال هم حماسه ای از جنس حضور در پیش است و همه دختران و زنان ایرانی به این جشن بزرگ دعوتند.با پایان یافتن کرونا مراسم  امسال سه شنبه ۲۱تیرماه ساعت۱۷ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران۲۲تیرماه از ساعت۱۷در میدان شهرداری شهر رشت و۲۳تیرماه در گذر چهارراه باغ عباسی و با حضور و حمایت خانواده های معظم شهیدان تهرانی اصفهانی و گیلانی واز جمله خانواده شهید اصلانی(روحانی شهید در حرم امام رضا) برگزار خواهد شد   و گل کار  ما حضور دختران دهه نودی و دهه هشتادی است. ما با این حضور می‌خواهیم بگوییم نسل دختران انقلاب ادامه دارد و پرچم حجاب و عفاف همچنان بالاست.اجرای سرود سلام فرمانده،برگزاری یک جشن عبادت مختصر و پخش فیلم از دخترانی که جذب مجموعه شده و حجاب برتر را برگزیده اند و البته تقدیم چادر به آنان از برنامه های این جشن است.ما ازعلما و خانواده‌های معظم شهدا و همچنین مسئولان و متولیان امر حجاب و عفاف به‌عنوان میهمانان ویژه دعوت کرده‌ایم و و بسیاری پاسخ مثبت داده‌اند که امیدواریم در این جشن حاضر شوند

با این همه شهرت و محبوبیت چرا مجموعه دختران انقلاب در سراسر کشور فعالیت ندارد؟

مظلومیت و غربت کار فرهنگی برکسی پوشیده نیست.متأسفانه مجموعه دختران انقلاب با وجود این اقبال عمومی، هزینه‌هایش را به‌صورت مردمی تأمین می‌کند.بچه‌های ما با فروش طلاهایشان با قرض گرفتن و از جیب خود گذاشتن این مجموعه را اداره می‌کنند اما باید قبول کرد که برای انجام کارهای بزرگ بدون بودجه نمی‌شود قدم برداشت ما به حمایت مسئولین نیاز داریم شهرهای دیگر هم متقاضی تشکیل جمعیت دختران انقلاب هستند و ما برای راه انداختن این جریان نیاز به پشتوانه و حمایت داریم همان‌طور که در صدر اسلام هم حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برای ترویج دین اسلام از حمایت‌های مالی دریغ نکرد.ما قبلاً در مساجد جا نداشتیم الان یک اتاق در اختیار ما قرار داده‌اند که شاید یک سیستم خنک‌کننده حداقلی نداشته باشد و چهارصد خانوم و بعضا با بچه‌های کوچک در این فضا کار تبلیغ را انجام می‌دهند که این‌ها همه از روی عشق به ولایت و شهدا و عرق به جمهوری اسلامی است نیروها با اخلاص وارد شده‌اند و هرگونه سختی را تحمل می‌کنند.

به عنوان مسئول یک مجموعه موثر دراحیای فرهنگ اسلامی سخن شما با متولیان امر فرهنگ در کشورچیست؟

خط دختران انقلاب فارغ ازهر گرایش سیاسی، خط ولایت است حضرت آقا می‌فرمایند امر به معروف و حجاب باید از دستگاه‌های حاکمیتی شروع شود.مطالبه ما از وزارت ارشاد دولتی که مردم  این است که چرا در مقابل سلبریتی‌ها آن‌قدر تسامح می‌کنند.چرا در این دولت باید فیلم‌هایی مثل دینامیت و گشت ارشاد۳ تولید شود همین اپلیکیشن فیلیمو  تبلیغاتی را نشان می‌دهد که حجاب خانم‌ها به‌شدت مورد انتقاد است این‌ها از این نظام ارتزاق می‌شوند و هزاران چشم به نام نظام جمهوری اسلامی آن‌ها را می‌بینند و الگو قرار می‌دهند.یکی از راه‌های سالم‌سازی فضاهای مختلف حضور خانواده است خانواده‌ها در سینما با چه محتوایی حضور پیدا کنند کدام مادری حاضر می‌شود فرزندش در کنار او حاضر باشد و محتوای جنسی در فیلم‌های سینمایی ببیند.

چرا باید در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها  به‌جای آن که الگوهای موفق از زنان محجبه را نشان دهند یک خانم بازیگر در حالی بیاید که صورتش غرق آرایش است  و به‌خاطر کاشت ناخن دستکش بدست کرده‌است؟ما از این دولت توقع و مطالبه داریم که یک بستر فرهنگی سالم را مهیا کند فرهنگ مثل هوایی است که ما  در آن نفس می‌کشیم اگر آلوده باشد نه می‌توانیم اقتصاد سالمی داشته باشیم و نه کار سیاسی سالمی انجام خواهد شد.از  همین‌جا  از وزارت ارشاد، آموزش‌وپرورش، وزارت ارتباطات و تمام متولیان عفاف و حجاب کشور دعوت می‌کنیم به آغوش مجموعه مردمی دختران انقلاب بیایند و ببینند مطالبات واقعی زنان چیست متاسفانه گاهی مطالبات برساخته وغیر واقعی از زن های ما در تریبون ها گفته می شود. زن ایرانی خواستار حیا و عفت و پیاده شدن ارزش های اسلامی است، همان طور که تمامی بانوان با هر نوع پوششی با حضور خود در سلام فرمانده این را به جهانیان نشان دادند. مسئولین بدانند مردم واقعاً طالب فضای فرهنگی سالم و اسلامی هستند و برای همین به این جریان انقلابی رای دادندو اگر به این مطالبات پاسخی داده نشود  ناامید می‌شوند و دل خواهند برید.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن دختران راه های سالم سازی حضور خانواده دختران انقلاب همایش روز 21تیر امربه معروف و نهی ازمنکر مجموعه دختران انقلاب دختران خیابان انقلاب دختران انقلاب رهبر معظم انقلاب خانواده های معظم حجاب و عفاف خانواده ها الزام حجاب غیرت دینی جشن بزرگ خانم ها خیلی ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم به ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه (س) در حمایت از طرح نور گفت: حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع ۶ هزار نفری مردم قم در صحن آئینه حضرت معصومه (س) در حمایت از طرح نور فراجا حضور یافت و بیان داشت: فراجا طرح نور را با قوت ادامه می‌دهد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: سپاسگزار و قدردان محبت شما عزیزان خواهران، برادران، علماء، فضلا، رزمندگان و آحاد مردم هستیم. خدا را شاکریم که قدم در راهی گذاشته‌ایم در راه سخت پرپیچ و پر فراز و نشیبی که مردم انقلابی این راه پر فراز و نشیب را درک کردند و در حمایت از پلیس به میدان آمدند.

فرمانده کل انتظامی در ادامه گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که در این معرکه به گونه‌ای جلوه کند که پلیس تنها است، اما مردم این خط بطلان را بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم در کنار پلیس، با پلیس، برای پلیس و همراه و همگام با پلیس هستند.

سردار رادان افزود: بدانیم در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسیده است که نبرد رویارو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ چیز در بر ندارد و از همین رو وارد جنگ فرهنگی شده است. دشمنان تلاش دارند دو بال از ما گرفته بشود اولین بال، بال حیا و عفت است و دومین بال، بال غیرت است.

وی گفت: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

سردار رادان گفت: آیا این دختران وطن، دشمنان ما هستند، هرگز، این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند تا بتوانند سرباز بی جیره و مواجب آنان باشند ما در حقیقت داریم حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی مان را انجام می‌دهیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، از مادران آینده‌ای که بایستی رزمنده پرور، شجاع پرور، میهن دوست پرور و اسلام دوست باشند.

وی با بیان این که عده‌ای قصد دارند عفاف و حجاب را یک مسئله امنیتی جا بیندازند، بیان داشت: بنده رسماً اعلام می‌کنم، رسماً بدانید ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملاً فرهنگی و کاملاً اجتماعی می‌بینیم، اصلاً انتظامی و امنیتی نمی‌بینیم.

فرمانده کل انتظامی اظهار داشت: در برابر هجمه‌ای که به حیا، عفت و غیرت ایران اسلامی و مردم ایران اسلامی ما وارد شده فقط انتظامی نباید وارد میدان دفاع باشد. همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن ماموریم و در آینده نزدیک پشت پرده‌های این جریان را از قاب تلویزیون خواهید دید کسانی که می‌آیند دختران ما را خارج می‌برند و رایگان آموزش می‌دهند تا در جامعه طوری باشند که قبح بی شرمی و بی حیایی و بی غیرتی را بگیرند. دشمن با برنامه ریزی وارد شده است.

وی افزود: ۳۱ دستگاه مسئول راهکار‌های اجرایی حجاب و عفاف بوده که اگر به تکالیف خودشان عمل می‌کردند امروز شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان نبودیم.

فرمانده کل انتظامی گفت: از حمایت دستگاه قضا و رئیس جمهور محترم برای حمایت از انتظامی در اجرای این طرح تشکر می‌کنم. معمولاً هیچ رئیس جمهوری این کار را نمی‌کند، چون اعتقاد دارد بایستی کاری کند که رای داشته باشد، ولی رئیس جمهور محترم واقعاً حساب این را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری شود.

فرمانده کل انتظامی در ادامه از حمایت وزیر کشور نیز تقدیر کرد و گفت: از صداوسیمایی که به میدان آمده، از اصحاب رسانه و قلم به دستانی که بر علیه مزدوران قلم می‌زنند نه برای مزدوران تشکر می‌کنم.

وی افزود: کسانی هستند که برای مزدوران قلم می‌زنند و به این قلم زدشان هم افتخار می‌کنند و توجه ندارند که فردای قیامت، کلمات و حرف‌های این مقالات، این جملاتی را که می‌آورند بایستی پاسخگوی آن باشند در محضر پروردگار، چگونه می‌شود بی حیایی را ترویج کرد با ادبیاتی زیبا و بعد انتظار داشت قیامتی امین داشت.

فرمانده کل انتظامی بیان داشت: چنین است که بایستی عزم و اراده مان را در برابر صیانت از دختران میهن‌مان قرار بدهیم، من اینجا در حرم حضرت معصومه (س) در برابر متدین و انقلابیونی که برخی از آن‌ها امروز اینجا هستند و در برابر خانواده شهدا، خانواده جانبازان، خانواده رزمندگان، علماء، صلحاء و در حرم خانم حضرت معصومه (س) قسم یاد می‌کنم تمام توان را برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی مان خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم داشت و هیچ اراده ای، تهمتی، افترایی، هیچ سرزنشی و شماتتی ما را از این راه پر فیضی که حضرت حق در برابرمان قرار داده به عقب نخواهد راند.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم علیه اراذل و اوباش، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه هم تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند