Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد بهروز عطایی در رقابت های لیگ ملتهای والیبال امسال قابل قبول بوده است

مسابقات مرحله اول لیگ ملتهای والیبال 2022 به پایان رسید و تیم ملی والیبال کشورمان با 7 برد و 5 باخت در 12 بازی به عنوان تیم هفتم به دور دوم صعود کرد تا در این مرحله با تیم ملی لهستان بازی کند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات نسبت به دوره گذشته که به عنوان دوازدهم رسید، 2 برد بیشتر و 5 باخت کمتر در کارنامه عملکرد خود ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات تیم هایی را برد که در دوره گذشته برابر آنها بازنده شده بود، استرالیا، لهستان، صربستان، اسلوونی تیم هایی بودند که در دوره گذشته برابر آنها باختیم اما در مسابقات این دوره برابر آنها برنده شدیم.

ما در هر 2 دوره به شکلی یکسان برابر تیم هایی مثل ژاپن و برزیل بازنده شدیم و البته تیم هایی بودند که ما در دوره گذشته برابر آنها برنده شدیم اما امسال برابر آنها باختیم که این تیم ها هلند و بلغارستان هستند.

به هر حال بهروز عطایی نسبت به مربی بزرگ و پر افتخاری مثل ولادیمیر آلکنو، صاحب 2 برد بیشتر و 5 باخت کمتر در مسابقات لیگ ملتها شد که تا اینجای کار عملکرد شایسته و فوق العاده ای به نظر می رسد.

 

اخبار داغ 

درگیری لفظی چند بازیکن تیم ملی! پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل محمدی واقعیت ندارد‍! شایعات علاقه پاری سن ژرمن به زیدان، از طرف نزدیکان سرمربی فرانسوی بود / ادعای لو پاریزین روبرت لواندوفسکی از فردا در تمرینات بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوره گذشته برابر آنها تیم هایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید