Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فصل گذشته ماشین‌‌سازی مدعی شد که از مدیران و حتی حامی مالی این تیم فقط وعده و وعید شنیدند و اعضای این تیم ریالی از بابت مطالبات خود دریافت نکردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ابراهیمیان، سرمربی سابق ماشین‌سازی و مربی اسبق تراکتور، در گفت‌وگو با تبریزبیدار در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور گفت: من مصاحبه‌های آقای زنوزی را دیده‌ام که گفته‌اند امسال یک تیم خوب خواهند می‌بندند و‌ آقای خطیر هم همین موضوع را عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بازیکن جوان نیز به تیم اضافه شدند و بازیکن ملی‌پوش عراقی هم گزینه خوبی برای حضور در تیم بود؛ سه چهار نفر از بازیکنان خوب خارجی و سه چهار نفر هم از بازیکنان داخلی که این بازیکنان باید هرچه زودتر به تیم بپیوندند تا در اردوها هم حضور داشته باشند و با تیم هماهنگ باشند که از همان اول در تیم مشکلی نداشته باشند.

وی همچنین افزود: خبرهایی از تراکتور شنیده می‌شود ‌که بعضی از بازیکنان کلیدی دارند از این تیم جدا می‌شوند. اطلاع دقیقی از این جریان ندارم ولی هرچه باشد کار خوبی نیست. ما باید نفرات خوب و‌ برگزیده‌مان را حفظ کنیم و به بازیکنان خوب خارجی‌مان هم چند نفر اضافه کنیم، نه اینکه نفرات خودمان را هم از دست بدهیم!

ابراهیمیان ادامه داد: قبل از آقای بردیف، مربی‌های بزرگی از خود تبریز هم به تراکتور آمدند و‌ کار کردند ولی متاسفانه نتایج خوبی نگرفتند. قربان بردیف هم که به این تیم آمده، به فال نیک‌ می‌گیریم و منتظریم که تیمش را ببندد چون فعلا ۱۱ نفر از بازیکنانش مشخص نیستند. ما هم منتظریم تیم تکمیل شود و بعد بتوانیم آن را ارزیابی کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم هم از لحاظ بدنسازی و هم از لحاظ تاکتیکی ان‌شاءالله امسال یک‌ تیم خوبی بسته شود و هواداران را شاد کند. منتظر تیم قدرتمند تراکتور تبریز هستیم.

سرمربی فصل گذشته تیم ماشین‌سازی در ادامه گفت: در مورد ماشین سازی، من در نزدیکی های نیم فصل‌، به عنوان مدیر فنی به این تیم آمدم و بعد از دو سه بازی، مرا به عنوان سرمربی معرفی کردند و تیم ما به غیر از دو نفر، واقعا تیم جوانان و تیم امید بود. بعد از اینکه به اینجا آمدیم، به من قول دادند که پنجره را باز خواهند کرد و در این صورت ما می توانستیم ۶ نفر به تیم اضافه کنیم و نفرات را هم مشخص کرده بودیم که اگر آن ۶ نفر به تیم می آمدند، این تیم حتما در لیگ یک می‌ماند. اما هیچ یک از این اتفاقات رخ نداد.

وی تاکید کرد: من واقعا خوشحالم که چند نفر از بازیکنان ما را از تیم لیگ برتر می خواهند و همین اواخر هم آقای امیر شهیم، با یک قرارداد سه ساله به گل‌گهر رفت و مبلغ خوبی هم گرفت. ما واقعا ساختار این تیم‌ را درست کردیم. بازیکنان ما جوانان و امید بودند و هر هفته ۳ تا بازی انجام‌ می دادند و به نظرم می توانیم شرافتمندانه به مصاف تیم های دیگر برویم. ولی تیمی که هزینه های میلیاردی کرده، با تیم ما که کل مبلغ هزینه اش ۵۰۰ میلیون هم نمی شد و آن را هم حتی نتوانستیم بپردازیم، طبیعتا رقابت کاملا ناعادلانه بود.

وی ادامه داد: با این حال بچه ها شرافتمندانه بازی کردند و بازی ها را با اختلاف کم می باختند مثلا به ملوان ۳ بر ۲ باختند، یا به خیبر ۳ بر ۲ باختند، مس کرمان هم ۲ بر ۱ ما را برد و‌ من در این تیم مس کرمان که برایش میلیاردی هزینه کرده بودند، این پتانسیل را دیدم. به نظر من اگر تیم ماشین سازی همین ساختار و همین تیم را نگه می داشت، امسال هم می توانست از لیگ دو یک ضرب به لیگ یک برگردد.

ابراهیمیان در ادامه مطالب خود گفت: متاسفانه حاشیه تیم زیاد بود ولی نه از لحاظ فوتبالی؛ از لحاظ مدیریتی و … یک تعداد از دوستان ما که اسم هوادار روی خودشان گذاشته اند و‌ در ظاهر برای این تیم دل می سوزانند، درواقع با این تیم دشمنی می کنند، به نظرم اگر دور تیم ماشین سازی کمی از این هواداران پاکسازی شود، می توان یک تیم قدرتمند ساخت. ولی اگر پنجره باز نشود، باز هم این تیم به مشکل بر خواهد خورد.

وی همچنین افزود: من بسیار خوشحالم که امسال به عنوان یک خادم و سرمربی در این تیم بزرگ و پر افتخار، به بچه ها و به تیم کمک کرده ام و‌ تیممان در فاز خط حمله، جزو پنج شش تیم رده بالای جدول است و آرزوی هر تیمی است که در این موقعیت باشد؛ همه تیم هایی که در فاز خط حمله مثل ما جزو رده بالای جدول هستند، میلیاردی هزینه کرده اند ولی ما خودمان ساختار را ایجاد کردیم و با تلاش خودمان به اینجا رسیدیم و این چیز کمی نیست و آرزوی هر تیمی است که خط حمله اش قوی باشد؛ همانطور که همین اواخر هم امیر شهیم را از تیم ما بردند و اگر مراقب بازیکنان دیگر نباشیم و هوایشان را نداشته باشیم، آن ها هم‌ می روند!

وی تصریح کرد: به ما گفته بودند پنجره باز می شود و آقای مصائبی و دوستان تلاش کرده بودند و حرف زده بودند و قرار گذاشته بودند. بعدا جریان مس سونگون پیش آمد که آقای مصائبی یک‌ اسپانسر پیدا کرده بودند که ایشان هم پا پس کشیدند و منتظر مس سونگون ماندیم که آن هم اتفاق نیفتاد. بعد یک‌ حامی مالی دیگر آمد و گفت من در عرض یک هفته پنجره را باز خواهم کرد. این کار هم نشد و‌ گفت پول بازیکنان را خواهم داد که آن هم تا آخر فصل اتفاق نیفتاد.

سرمربی سابق ماشین سازی و‌‌کارشناس فوتبال بیان کرد: ما فقط منتظر ماندیم و‌ حتی در نیم فصل، دو نفر از بهترین بازیکنان خود را از دست دادیم؛ آقای داوود شاهواروقی و آقای حبیب گردانی که از تیم جدا شدند و ما عوض اینکه بازیکن بخریم، بازیکنان خودمان را از دست دادیم و نفرات ما کم شد ولی بالاخره هرطور بود تیم‌ را به آخر رساندیم. من به شرایط بازیکنان احترام می گذارم و کاملا درک می کنم؛ شرافتمندانه به میدان آمدند و بازی کردند؛ چه با مصدومیت و چه پیشنهاد هایی که از دیگر تیم ها به آنان می شد. ما حتی ماهی یک میلیون هم نمی توانستیم به بازیکنان بدهیم.

وی ادامه داد: در نیم فصل هم آقای امیر شهیم و‌ آقای میثم نامور از تیم جدا شده بودند و به «خیبر» رفته بودند. چون اسپانسر یا نفری نبود که هزینه های تیم را بدهد، آقای مصائبی خودش تصمیم گرفت که این دو بازیکن را که در این تیم رو آمده بودند، به تیم دیگر بدهد. ولی در نیم فصل آقای مصائبی به مشکل برخورد و آقای شهیم را دوباره بازگرداندند. الان می بینیم که این بازیکنان، بازیکنان غیر مجاز بودند و تیمی که آقای شهیم را به گل‌گهر داد، تیم خیبر بود نه تیم ماشین سازی. احساس می کنم تیم خیبر از این انتقال سود برده است و از لحاظ رضایتنامه واقعا برای چنین مدیریتی متاسفم.

وی خاطرنشان کرد: آرزو می کنم امسال به زودی زود تکلیف ماشین سازی را مشخص کنند چون زمان کمی تا بازی ها مانده است و بازیکنان هم یکی یکی از تیم جدا می شوند؛ چون بازیکنان ما زیر ۲۰ سال هستند، مشتری های زیادی دارند و این مردان کوچک در اینجا کارهای بزرگی کردند‌. با این حساب، بالاخره بین بعضی تیم ها که برای تیمشان میلیاردی هزینه می کنند و از ساختار آکادمی استفاده می کنند، با تیمی مثل تیم ما باید فرق داشته باشند. به هر حال آینده این بچه ها خیلی روشن است و باید تکلیف ماشین سازی به زودی مشخص شود که بازیکنانی که تمام آرزو و سرمایه‌شان این تیم است، سر در گم نمانند و تکلیفشان مشخص باشد.

علی ابراهیمیان همچنین گفت: در مورد مس سونگون، در نیم فصل چنین صحبت هایی شده بود که واقعا ضربه بزرگی به ماشین سازی وارد شد که گفته بودند ما می خواهیم به تیم ماشین سازی کمک کنیم بدهی هایش را صاف کند و پنجره باز شود. ماهم منتظر ماندیم ولی خبری نشد.

وی تاکید کرد: الان هم من از خدا می خواهم که این کار انجام شود چون ماشین سازی باید به یک جا وابسته باشد و به این پشتیبانی نیاز دارد. ان‌شاءالله با کمک مسئولین این اتفاق بیفتد و‌ تیم فوتبال ماشین سازی زیر نظر مس سونگون باشد و این تیم را قدرتمند تر از قبل ببینیم و‌ دوباره به روزهای اوج خودش در لیگ برتر باز گردد که بازیکنان در این تیم ثابت بمانند و هواداران واقعی ماشین‌سازی هم خوشحال شوند.

پیشکسوت فوتبال در پایان صحبت‌‌هایش خاطرنشان کرد: در ۱۰ هفته مانده به پایان لیگ دسته یک حامی مالی به تیم اضافه شدند و قول داده بودند که مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنند که متاسفانه هیچ یک از قول‌های ایشان نیز اصلا‌ عملی نشدند و ما فقط وعده و وعید شنیدیم.

علی ابراهیمیان در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: متاسفانه ما از مدیران و حامی مالی تیم فقط وعده و وعید شنیدیم و هیچ یک از اعضای تیم ریالی از بابت مطالبات خود دریافت نکردند. حامی مالی تیم نیز در ۱۰ هفته پایانی به تیم اضافه شدند و قول دادند بخش اعظمی از مطالبات ما را پرداخت کنند اما ریالی از ایشان به اعضای تیم پرداخت نشد. ماشین‌‌سازی بیشتر شبیه به تیم وعده و‌ وعید بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فقط وعده و وعید تیم ماشین سازی تیم اضافه نیم فصل حامی مالی مس سونگون تیم جدا تیم ما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد