Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:36:12 GMT

بهاروند از ریاست سازمان‌لیگ فوتبال برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۴۶۵۱

بهاروند از ریاست سازمان‌لیگ فوتبال برکنار شد

با حکم میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند از ریاست سازمان‌لیگ کنار گذاشته شد و رضا کشوری‌فرد جایگزین وی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جدیدترین و آخرین اقدام میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال، امروز رسمی شد. این اقدام نشان از یک تغییر پیش از شروع فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، با حکم میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند از ریاست سازمان‌لیگ برکنار شد.

همچنین رضا کشوری‌فرد، دبیرکل فعلی سازمان‌لیگ تا برگزاری انتخابات هشتم شهریورماه، سرپرست سازمان لیگ خواهد بود.

کد خبر 587503

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ فوتبال سازمان لیگ فوتبال ایران حیدر بهاروند میرشاد ماجدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج