Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:40:56 GMT

حقوق ۳۰ میلیاردی آلکنو؟ اگر گفتم اشتباه کردم!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۰۷۸۳

حقوق ۳۰ میلیاردی آلکنو؟ اگر گفتم اشتباه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های مصطفی کارخانه روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی جنجال آفرید و حتی باعث شد ولادیمیر آلکنو در مصاحبه‌ای با خبرنگار ما به این حرف‌ها واکنش نشان دهد و از خودش دفاع کند.

این پیشکسوت والیبال ایران، در مورد دستمزد بهروز عطایی، صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد و قرارداد ولادیمیر آلکنو را ۲۰-۳۰ میلیاردی خواند و در عوض اعلام کرد قرارداد عطایی روزی ۱۵۰هزارتومان است!

در همین زمینه ولادیمیر آلکنو به خبرنگار ما گفت: "در رابطه با صحبت های آقای کارخانه که متاسفانه در ایران با ایشان امکان آشنایی پیدا نکردم باید بگویم که کشور ایران فدراسیونی دارد و این فدراسیون رییسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان داورزنی و خوش خبر اطلاع دقیق از قرارداد من و رقم آن دارند. این رقم به مراتب پایین‌تر از آن چیزی است که این دوست خوب اظهار داشته است. من هیچ مشکلی ندارم اگر فدراسیون رقم واقعی قرارداد من را منتشر کند."

حال مصطفی کارخانه در پاسخ به واکنش تند آلکنو می‌گوید قصد خاصی نداشته و اگر رقمی به زبان آورده اشتباه کرده است‌. کارخانه در همین زمینه گفت: "من قصدی برای گفتن مبلغ نداشتم و اگر هم رقم ۲۰-۳۰ میلیارد را گفتم از همین‌جا اعلام می‌کنم که اشتباه کرده‌ام. آقای آلکنو یک مربی خوب و در سطح جهانی است که همه قبولش دارند و فقط گفتم که ما برای این مربی هزینه کردیم و به همین نسبت می‌توانستیم برای مربی ایرانی هزینه کنیم."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی کارخانه سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت