Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@01:29:22 GMT

سرویس TD-LTE OUT DOOR چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۱۸۶۴

سرویس TD-LTE OUT DOOR چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرویس TD-LTE به صورت کلی بر بستر بی‌سیم (وایرلس) ارائه می‌شود در نتیجه این سرویس به طور کلی ساختار نوسان‌پذیری دارد و این نوسان تحت تاثیر متغیر‌های مختلفی، چون تغییرات جوی، تغییر ساختار شهری (مانند ساخت‌وساز‌های جدید پس از نصب)، شلوغ‌شدن احتمالی سایت‌های اپراتورها، ساعات پیک مصرف و... قرار دارد.

با این توضیح، نوسان سرعت احتمالی در TD-LTE OUT DOOR هر چند بسیار کم‌تر از INDOOR است، زیرا تداخل فرکانس با وسایل داخلی منزل را ندارد، اما همچنان تحت تاثیر عوامل گفته شده است همچنین به دلیل نبود بستر به‌روز در ایران و مشکلاتی که برای ایجاد سایت‌های جدید وجود دارد، گسترش این سرویس در ایران با چالش‌های زیادی همراه است به طور مثال سازمان‌های دولتی و شهری همکاری لازم را در تخصیص فضا‌های مناسب برای نصب دکل و گسترش سایت ندارند و یا افراد ساختمان‌هایشان را به دلایل مختلفی در اختیار نصب دکل قرار نمی‌دهند در نتیجه تقریبا همیشه تقاضای این سرویس بیشتر از عرضه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود همه این ویژگی‌ها، همچنان سرویس TD-LTE OUT DOOR یکی از پرکاربردترین سرویس‌های خانگی است که امکان بهره‌برداری تا ۴۰ مگابیت را دارد و یکی از مهم‌ترین ارائه کنندگان این سرویس زیتل است که در مقایسه با بهترین سرویس ADSL در ایران که اعلام ماکسیمم ۱۶ مگابیت سرعت می‌کنند و در واقعیت چیزی بیشتر از ۱۰ تا ۱۲ مگابیت ارائه نمی‌دهند، بسیار قوی‌تر عمل می‌کند.

در کنار این توضیحات، لازم به یادآوری است که اگر سرویس TD-LTE OUT DOOR شما دچار کندی یا احیانا قطعی شد، پشتیبانی اپراتور ارائه‌کننده می‌تواند با بررسی عوامل گفته شده سرویس را به سایت دیگری متصل کرده و یا مشکلات احتمالی را بر طرف کند و سرعت مناسب را ارائه دهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بسته اینترنتی سرویس TD LTE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش قند خون با گلکسی واچ 7

ایتنا - طبق گزارش های جدید گلکسی واچ ۷ احتمالا با قابلیت رصد قند خون به بازار عرضه شود.
اخبار و گزارش‌های تازه‌ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری‌های پیشین شامل دو دستگاه بوده‌اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می‌رود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش‌ها مذاکراتی درباره ویژگی‌های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد