Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:58:33 GMT

رییس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۷۶۱۵

رییس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان، آیین تکریم و معارفه سرپرستان مدیریت های استانی دانشگاه فرهنگیان در استان های قم، مازندران، اصفهان و هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رضامراد صحرایی، سرپرست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در مکان سالن اجتماعات شهید چمران برگزار شد، با قدردانی از زحمات حسن محمدپور، قربان اسلامی راد، تقی آقاحسینی و منوچهر ضیایی به ترتیب در استان های قم، مازندران، اصفهان و هرمزگان، سیدنقی موسوی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان قم، لطف اله مهدوی، سرپرست جدید مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان مازندران، علی اکبر کجباف سرپرست جدید مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان اصفهان و علی بهرامشاهی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان، معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بهرامشاهی سرپرست جدید مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان به این ترتیب جایگزین منوچهر ضیایی شد.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد