Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش سرگروه‌های جهادی استان سمنان جهت توجیه برنامه‌های سالجاری و ایجاد کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، همایش سرگروههای جهادی استان سمنان جهت توجیه برنامه های سالجاری و ایجاد کارگاههای تخصصی در حوزه های مختلف با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

قرارگاههای جهادی تشکیل می شود

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این همایش با اشاره به اینکه اولین اردوی جهادی در سال ۴۷ توسط مقام معظم رهبری انجام گرفته و این حرکت جهادی ادامه راه رهبر انقلاب است، گفت: حرکت جهادی محدود به جریان و حزب خاصی نیست و یک حرکت خودجوش و مستقل و ولایی است.

وی با اشاره به اینکه حضور در یک عرصه هم به تنهایی جهاد نیست، اظهار کرد: اولین اقدام یک جهادگر این است که باید از سیم خاردار عبور کرده و استقامت کند و از مسیر برنگردد.

زهرایی همچنین تصریح کرد: باید یقین داشته باشیم که به اندازه بضاعت ما خداوند نتیجه آن را چند برابر می کند و باید نتیجه اقدامات را از او بخواهیم.

وی با بیان اینکه صرف حضور یک جهادگر در عرصه جهادی فی النفسه بسیجی محسوب می شود، افزود: باید در بدنه نظام اداری حرکت جهادی شکل بگیرد و مراقب بود به آدم ها وصل نشود و این جریان پاک محلی برای پولشویی گروههای اقتصادی و یک استفاده گران نشود.


رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه گروهها در سطح بندی عادی و ویژه باید هدفمند شده و رشد کنند و توانمند شوند، گفت: باید مدل رفتاری جهادی را جهانی کنیم و نظم داشته باشیم و با نقشه راه و هدف پیش برویم.

وی از تشکیل قرارگاههای جهادی در ۵ سال آتی خبر داد و افزود: عملیات جهادی را در این قرارگاههای جهادی برنامه ریزی می کنیم.

زهرایی اظهار کرد: با نهادها و دستگاههای اجرایی و انقلابی قرارگاه مشترک باید بزنیم و تا بتوانیم از حمایت ها از گروههای جهادی را برای آنها تبیین کنیم.

گروه‌های جهادی روی پیوست فرهنگی فعالیت‌های خود متمرکز شوند

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این همایش ضمن عرض تبریک دهه امامت و ولایت و عرض خداقوت به جهادگران بسیجی، گفت: در مجموعه استان یک هزار و ۲۳۹ گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس داریم که تمام این گروهها فعال بوده و اعم از گروههای پایگاه محور و قشری هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه افزود: در استان سمنان همانند سایر نقاط کشور به همت گروههای جهادی اتفاقات خوبی در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی رقم خورده است.

 

وی با اشاره به برگزاری رزمایش بهار خدمت با حضور ۶۵۰ گروه جهادی در رابطه با خدمت رسانی این گروهها، اظهار کرد: این گروههای جهادی در ایام تعطیلات نوروز به بیش از ۱۷ هزار مسافر خدمت رسانی کردند و همچنین در این مدت در ۲۳ نقطه استان نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی راه اندازی و بیش از ۱ هزار و ۳۲۰ اردوی جهادی برگزار شد.

دامغانی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی نیز اقدامات خوبی توسط جهادگران بسیجی انجام گرفت، گفت: در این طرح بیش از ۴۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع و نیز بیش از ۲۲۵ زندانی آزاد شدند.

به گفته فرمانده سپاه استان سمنان، در سالجاری بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

وی در نهایت از جهادگران بسیجی درخواست کرد پیوست فرهنگی و مشارکت مردمی و بهره گیری از ظرفیت مردمی را نیز مورد استفاده قرار دهند.

اخلاص، رمز ماندگاری عملکرد گروه های جهادی است

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان در این همایش با اشاره به اینکه نبرد امروز دشمنان با شمشیر بیان و رسانه است، گفت: دشمن امروز از نبرد میدانی ناامید شده و به دنبال آن است که با ابزار رسانه و با شمشیر زبان به القای نا امیدی در بین مردم بپردازد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مسموم رسانه ای دوران اختناق رضاشاه را زیبا جلوه می دهد تا مردم از شرایط موجود ابراز نارضایتی کنند، تصریح کرد: باید هوشیار باشیم که دشمن در تلاش برای وارونه جلوه دادن حقایق و بزرگ نمایی کوچکترین مشکلات موجود است و مشکلات اقتصادی را که گریبانگیر تمام جهان است را تنها مختص کشور ما جلوه دهد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سمنان با بیان اینکه دولت انقلابی در این مدت کوتاه اقدامات شایسته و قابل تقدیری انجام داده است، بیان کرد: متاسفانه دولت فعلی رسانه ای قوی ندارد همه ما باید رسانه شویم و این اقدامات را برای مردم بیان و تبیین کنیم.

وی به گروههای جهادی اخلاص در عمل را توصیه و خاطر نشان کرد: شما جوانان جهادگر با استقامت و تلاش و کوتاه نیامدن قطعا به توفیق عمر دست خواهید یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گروه های جهادی گروههای جهادی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین