Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:59:01 GMT

قیمت محصولات پروتئینی در قم چقدر بالا رفته است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۰۱۳۳

قیمت محصولات پروتئینی در قم چقدر بالا رفته است؟

ایسنا/قم رئیس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتئینی با اشاره به این که قیمت ها نسبت به ماه گذشته تقریبا ثابت بوده، تصریح کرد: افزایش قیمت گوشت قرمز با توجه به عید قربان طبیعی بوده و تا آخر هفته قیمت ها به روال عادی باز خواهد گشت.

حسن رئیس میرزایی رئیس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتئینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تفاوت قیمت گوشت قرمز بره، میش بیان کرد: هر شقه گوشت بره با دنبه ۱۶۰ هزار تومان و هر شقه گوشت بره بدون دنبه ۱۷۰ هزار تومان و هر شقه گوشت میش ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس میرزایی ادامه داد: به تفکیک هر کیلو ران بره ۱۹۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، هر کیلو سردست بره۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار تومان، هر کیلو راسته با استخوان ۱۷۰ هزار تومان و هر کیلو گوشت گوساله ۲۰۰ تا ۲۱۰ هزار تومان به  

 رئیس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتئینی با بیان این که مرغ در کشتارگاه به قیمت ۵۲ هزار ۵۰۰  تومان در اختیار اتحادیه به عنوان توزیع کننده در بین فروشگاه های سطح  قرار می گیرد، ادامه داد: مرغ در خرده فروشی ها مرغ به قیمت ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان به دست مشتری می رسد.

رئیس میرزایی در خصوص قیمت ماهی در بازار اضافه کرد: با توجه به انواع ماهی قیمت های مختلفی وجود دارد اما به طور کلی میانگین قیمت ماهی در بازار ۷۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتئینی با بیان این که تخم مرغ در مرغداری به قیمت ۳۵ و ۵۰۰ تومان عرضه می شود و با قیمت تمام شده ۳۷ هزار تومان به دست به فروشندگان می رسد، اظهار کرد: هر شانه تخم مرغ در فروشگاه های سطح شهر به قیمت ۳۹ هزار تومان به فروش می رسد.

رئیس میرزایی در ادامه با تاکید بر این که توزیع کننده محصولات پروتئینی هستیم و قیمت گذاری در حیطه وظایف ما نیست، اضافه کرد: نسبت به گذشته قدرت خرید مردم تا حدودی کاهش پیدا کرده اما در عید قربان شاهد افزایش خرید توسط مردم بودیم.

رئیس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتئینی با اشاره به این که قیمت ها نسبت به ماه گذشته تقریبا ثابت بوده، تصریح کرد: افزایش قیمت گوشت قرمز با توجه به عید قربان طبیعی بوده و تا آخر هفته قیمت ها به روال عادی باز خواهد گشت.

رئیس میرزایی عنوان کرد: با وجود قیمت بالای نهاده ها اما قیمت گوشت قرمز افزایش پیدا نکرده و این ضرر فقط متوجه دامداران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قم قیمت اقلام اساسی محصولات پروتئینی قیمت گوشت قرمز هزار تومان رئیس میرزایی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت طلا افزایش یافت