Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@07:10:09 GMT

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۸۵۲

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک باند بزرگ سرقت خودرو در کشور خبر داد و گفت: اعضای ۱۵ نفره این باند با سرقت خودرو اقدام به سند نمره و استوک‌فروشی قطعات آن می‌کردند. ناطقان: سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی خودروهای زانتیا و پژو پارس با یک شیوه مشترک در سطح شهرستان‌های کرج و فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بررسی‌های اولیه از مناطق وقوع سرقت حاکی از این بود که سارقان در گروه‌های سه و چهارنفره با استفاده از یک دستگاه خودروی مزدا ۳ خودروهای پارک شده در مناطق خلوت را شناسایی کرده و در کمتر از چند ثانیه آنها را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان حاضر در سرقت‌ها شدند و با تحت نظر قرار دادن تحرکات او فصل جدیدی از اطلاعات بر روی پلیس باز و مشخص شد که این سارقان در قالب یک باند کشوری اقدام به سرقت خودروهای زانتیا و پژو پارس کرده و با فروش آنها به مال‌خران حرفه‌ای در سراسر کشور در زمینه سند نمره و استوک فروشی قطعات آن در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: پس از چندین ماه تلاش بی وقفه و به کارگیری اقدامات گسترده اطلاعاتی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی البرز، اعضای باند ۱۵ نفره سرقت خودرو در چندین استان کشور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات هماهنگ در سراسر کشور دستگیر شدند.

سردار محمدیان با اشاره سوابق متعدد متهمان دستگیر شده در زمینه سرقت، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از یک هزار قطعه خودروهای سرقتی و ۱۰ خودروی سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس و دستگاه قضائی برای شناسایی مال باختگان این پرونده همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز متذکر شد: استفاده از تجهیزات بازدارنده می‌تواند تا حد زیادی از وقوع سرقت خودروها پیشگیری کند. منبع: فارس برچسب ها: انهدام ، باند بزرگ سرقت ، خودرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انهدام باند بزرگ سرقت خودرو سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان