Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدال‌آوران و پیشکسوتان ورزش استان با تأکید بر اینکه فضای ورزش کشور نیازمند یک تحول فرهنگی است، اظهار کرد: توسعه ورزش باستانی یکی از مسائلی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی موجود در عرصه ورزش را رفع کند چراکه ورزش باستانی صرف‌نظر از سابقه کهنی که در جریان کشور دارد، یک ورزش اعتقادی و ولایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید استعداد ورزشی جوانان استان شکوفا شود

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی افزود: به خاطر ریشه‌های ولایی ورزش باستانی، می‌توان روح و فرهنگ این ورزش را با کشتی یا سایر ورزش‌ها ادغام کرد اما به هر ترتیب، جهت‌گیری کلی مدیریت فضای ورزش باید به سمتی باشد که از استعداد جوانان در راستای حل مشکلات فرهنگی عرصه ورزش استفاده شود.

وی بابیان اینکه ورزش خراسان در ادوار گذشته از همه جهات در اوج بود و تا حد زیادی به‌عنوان یک نمونه در کشور مطرح می‌شد، بیان کرد:  متأسفانه در سال‌های اخیر دچار افت چشمگیر در تمامی عرصه‌ها شده و این به خاطر عدم مدیریت صحیح فرهنگی و فنی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه استعداد جوانان ما در استان خراسان رضوی بسیار زیاد است و چالش موجود در حوزه پشتیبانی است، خاطرنشان کرد: مدیریت ورزشی در استان باید به دنبال پشتوانه‌های اقتصادی مطمئنی باشد که امکانات لازم را برای شکوفایی استعدادهای جوانان ما فراهم کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اولویت قرار دادن تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یادآور شد: در این حوزه با تکمیل پروژه گود باستانی دانشگاه فردوسی و بهره‌برداری از آن، می‌توان پیوند مؤثری میان فرهنگ پهلوانی با جمعیت جوان استان ایجاد کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تحول فرهنگی فضای ورزش کشور ورزش باستانی فرهنگ ورزش پهلوانی مدیریت فرهنگی استعداد جوانان عضو مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید احمد علم الهدی علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود