Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@22:44:00 GMT

شروع مقتدرانه ژاپن در بسکتبال کاپ آسیا

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۳۲۴۱

شروع مقتدرانه ژاپن در بسکتبال کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال ژاپن نخستین بازی‌ خود در کاپ آسیا ۲۰۲۲ را با پیروزی قاطع پشت سر گذاشت.

به گزارش ایران اکونومیست، امروز (چهارشنبه) ۲۲ تیر ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ژاپن در نخستین بازی خود از رقابت‌های کاپ آسیا ۲۰۲۲ اندونزی به مصاف قزاقستان رفت که موفق شد با نتیجه قاطع ۱۰۰ - ۶۸ حریف مشترک خود با ایران را شکست داده و برای شاگردان ارمغانی خط و نشان بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامورایی‌ها در حالی این بازی را با اختلاف ۳۲ امتیازی مقابل قزاقستان پیروز شدند که تقریبا از اواخر کوارتر سوم، با ترکیب دوم خود مقابل قزاق‌ها دست به توپ بودند و به ستارگانی چون «یوتا واتانابه»، «لوک ایونز» و ... استراحت دادند.

کوارترهای اول، سوم و چهارم این بازی به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۹-۱۱ و ۲۶-۹ به سود ژاپن پایان یافت و قزاق‌ها فقط در کوارتر دوم ۲۲-۲۶ به برتری رسیدند که برای جلوگیری از این شکست سنگین کافی نبود.

در انتهای این دیدار، «یوتا واتانابه» NBA پلیر تیم ژاپن با کسب ۲۱ امتیاز برای سامورایی‌ها، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. بهترین بازیکن زمین نیز «لوک ایونز» سنتر آمریکایی‌الاصل تیم ملی ژاپن بود که تاثیرگذاری ۲۵ را به ثبت رساند.

نکته قابل توجه:

 قزاق‌ها در حالی با نتیجه سنگین ۱۰۰ - ۶۸ مقابل ژاپن مغلوب شدند که در جریان مسابقات پنجره دوم و سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، در دو بازی رفت و برگشت ایران را شکست داده‌اند. ایران نایب قهرمان دوره گذشته این مسابقات است. به نظر می‌رسد که باید ژاپن را یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی و حریف ایران در این مسابقات دانست.

ایران در گروه C این مسابقات با تیم‌های ژاپن، قزاقستان و سوریه همگروه است. شاگردان ارمغانی بازی اول خود در این رقابت‌ها را امروز (چهارشنبه) ۲۲ تیر برابر سوریه انجام داده و با نتیجه ۸۰ - ۶۷ به پیروزی دست یافتند.

جدول گروه C این مسابقات تا پایان روز نخست:

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی بسکتبال ژاپن ، بسکتبال کاپ آسیا ۲۰۲۲ ، تیم ملی بسکتبال ایران ، تیم ملی بسکتبال سوریه ، تیم ملی بسکتبال قزاقستان ، بسکتبال ، یوتا واتانابه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ژاپن تیم ملی بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال سوریه تیم ملی بسکتبال قزاقستان بسکتبال تیم ملی بسکتبال کاپ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا