Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید میدانی از بازارچه خرده‌فروشی پیشین اظهار داشت: با سفر رئیس جمهور، ساخت بازارچه خرده‌فروشی پیشین که جزو مصوبات این سفر بود در راستای اجرای یکی از سیاست‌های مهم دولت و افزایش تبادلات با کشور همسایه در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در مدل های مختلف با کشور پاکستان مراوده تجاری داریم خاطرنشان کرد: بازارچه مرزی پیشین از جنس تجارت خرد مرزنشینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به تکمیل بازارچه خرده فروشی از سوی پاکستان این قول داده شد تا نیمه اول سال جاری بازارچه مرزی پیشین نیز تکمیل شود؛ خوشبختانه این بازارچه مرزی با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی خود را طی می کند.

وی اذعان کرد: مشابه بازارچه مرزی پیشین در ریمدان تا حداکثر مهرماه یا اواسط این ماه راه اندازی خواهد شد.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: در بازارچه مرزی پیشین تقریبا هر ۶ سالن کامل ساخته شده، همچنین غرفه های دستفروشی آن اسکلت اجراشده؛ نمازخانه و رستوران نیز به پایان رسیده که البته با رونق گرفتن بازارچه زیرساخت های دیگر آن نیز به مرور شکل می گیرد.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم با تنظیم رویه ثابت با طرف پاکستانی امکان استفاده بهتر مرزنشینان از بازارچه مرزی پیشین را فراهم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بازارچه مرزی پیشین می تواند تحول مهمی را در شهر پیشین و هم شهرستان راسک داشته باشد و به نحو مطلوب معیشت مرزنشینان را تامین کند.

وی افزود: هیچ تقابلی بین بازارچه مرزی پیشین و ریمدان وجود ندارد و به صورت نامحدود هر نوع کالایی که صرفه صادرات و یا واردات داشته باشد می‌توان از این بازارچه‌ها جابجا شود.

مدرس خیابانی گفت: غرفه های موجود در بازارچه های مرزی فقط و فقط به مرزنشینان اختصاص خواهد یافت تا تبادلات تجاری در آن صورت گیرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان بازارچه مرزی پیشین سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل