Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، بر اساس اعلام یک منبع امنیتی منازل شهروندان در منطقه بعشیقه در موصل هدف قرار گرفت که این حمله تلفات جانی نداشته است.

منبع مذکور افزود: این حمله تلفات جانی نداشته است ولی نیروهای امنیتی برای بررسی جزئیات حمله و شناسایی دقیق بالگردها در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پایگاه بغداد الیوم نیز به نقل از یک منبع امنیتی در استان نینوای عراق اعلام کرد که دو بالگرد اقدام به شلیک به منازل شهروندان در شمال شرق این استان کرد.

یک منبع امنیتی در استان نینوای عراق اعلام کرد که دو بالگرد بدون هیچ علتی اقدام به شلیک به سمت منازل شهروندان در شمال شرق این استان کردند.

گفتنی است، مناطق مختلف استان نینوا به ویژه شمال و شرق این استان توسط بالگردها و پهپادها هدف حمله قرار می‌گیرند که معمولاً منبع حملات ترکیه است.

کد خبر 5537919

منبع: مهر

کلیدواژه: بالگرد ترکیه عراق موصل رژیم صهیونیستی اوکراین ایالات متحده امریکا روسیه جو بایدن عراق جنگ اوکراین عربستان سعودی سریلانکا فلسطین انگلیس ایران ترکیه منازل شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن