Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:56:54 GMT

امحا ۲هکتار کشت آبدوست در دلفان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۸۰۵۲

امحا ۲هکتار کشت آبدوست در دلفان

 اصغر قهرمانی فرماندار دلفان در حاشیه این اقدام به ایرنا گفت: کاشت سیب زمینی در شهرستان دلفان ممنوع شده است و با توجه به شرایط بحرانی آب‌های زیر زمینی در سال جاری با افرادی که اقدام به کشت آن نمایند برخورد خواهد شد که در این رابطه یک دستگاه تراکتور در حال کاشت سیب زمینی، سه کامیون سیب زمینی توقیف و ۲ نفر بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی افزود: در صورت مشاهده کاشت سیب زمینی، در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به امحای کامل و جمع آوری ادوات اقدام می‌شود و افراد خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

او بیان کرد: برای نظارت و پیشگیری از کشت محصولات آبدوست در دشت خاوه گشت‌های شبانه روزی شورای حفاظت از منابع آب شهرستان با مشارکت مدیران جهاد کشاورزی، برق، امور آب و همچنین نیرو‌های سپاه پاسداران، انتظامی و بسیج راه اندازی شده است.

فرماندار دلفان با اخطار جدی به متخلفان تاکید کرد: هرگونه اقدام به کاشت سیب زمینی منجر به بازداشت افراد خاطی، قطع برق چاه‌های کشاورزی و توقیف ماشین آلات و ابزار کشاورزی خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم

روح الله احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به تنوع آب و هوایی مناسب این شهرستان برای کاشت نهال انجیر دیم، کاشت انجیر در اراضی بخش چاهک اجرا شد.

وی با بیان آنکه انجیرهای کشت شده در شهرستان از ارقام استهبان، سبز، سیاه و گلاب است، افزود: انجیر دیم تنها از طریق نزولات آسمانی آبیاری می‌شود و اگر بارندگی کمتر از حد نرمال باشد به صورت غرقابی سه تا چهار مرحله آبیاری می‌شود.

رئیس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان خاتم تصریح کرد: در شهرستان خاتم ۶۵ هکتار انجیر وجود دارد که ۴۲ هکتار بارور و ۲۳ هکتار غیر بارور است و ۲۸۰ هکتار اراضی شیب دار به کشت انجیر اختصاص یافته است.‌

کد خبر 6092042

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان