Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جعفری گفت: با توجه به اینکه حجم سفر‌ها و ورود زائران زیاد است، پیشنهاد فرودگاه مشهد این است که خانواده زائران برای استقبال به فرودگاه نیایند.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی شنبه هفته آینده برای اعمال محدودیت حضور خانواده زائران در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد گفت: یک پرواز ۲۵۶ مسافر دارد، اگر برای استقبال هر مسافر ۱۰ نفر به سالن فرودگاه مراجعه کنند، ازدحامی بیش از ۲۵۰۰ نفر در سالن فرودگاه شکل می‌گیرد که قطعا مشکل‌ساز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی روز شنبه به فرودگاه اعلام کند که احتمال بروز مشکل در صورت حضور گسترده خانواده‌ها وجود دارد، احتمال اعمال محدودیت برای حضور خانواده‌ها وجود دارد.

او گفت: احتمال انتقال پرواز‌های حج به ترمینال دیگری وجود ندارد تا استقبال‌کنندگان به سالن بزرگ‌تری انتقال داده شوند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای انجام تست کرونا در فرودگاه تصمیم‌گیری خواهد کرد، اما احتمال دارد کنترل علائم تمام یا بخشی از زائران در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گیرد.

 بازگشت حدود ۶۰۰۰ حجاج خراسانی از ۲۷ تیر تا ۶ مرداد ماه در قالب ۲۶ پرواز به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجاج ایرانی محدودیت های کرونایی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هاشمی نژاد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد