Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب؛ حجت الاسلام سیداحمدخاتمی پنجشنبه‌ شب در جمع بانوان فعال فرهنگی قشم با بیان اینکه اکثر بی‌حجاب‌ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند، افزود: هر گناهی حتی بی‌حجابی حرام است و خاستگاه بی‌حجاب‌ها یا اختلاس‌گران، حقوق‌های نجومی بگیران، یا اهالی معاملات خلاف شرعند و بسیاری از بی‌حجاب‌ها به این خانواده‌های غیرمتعهد باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته فارس، وی افزود: تکیه‌گاه حرف من بی‌حجاب‌ها هستند و گفته‌ایم اکثر افراد، اما برخی آن را به تمام جامعه تعمیم داده و بحث شُل حجاب‌ها را مطرح کرده‌اند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و خطیب جمعه موقت تهران بیان کرد: صحبت‌های من در خطبه‌های نمازجمعه تهران تحریف شده بود و روی سخنان من در آن روز بی‌حجاب‌ها بودند.

خاتمی با تقدیر از برگزاری تجمع عفاف و حجاب سراسری که به صورت گسترده در قشم نیز برگزار شد، اضافه کرد: مساله حجاب در دنیا یک مساله اجتماعی است و فردی نیست که اگر کسی خواست انجام بدهد و نخواست انجام ندهد، چرا که منشا فروپاشی خانواده‌ها و ناامنی اجتماعی است.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حجاب از ضروریات غیرقابل انکار قانون ملی است و در سال ۸۶ شورایعالی انقلاب فرهنگی که برای ۳۲ دستگاه در موضوع حجاب با ۳۰۰ ماده قانون تصویب کرد.

خاتمی از خانواده‌ها خواست تا در عرصه حجاب وارد شوند چرا که شخصیت زن در اسلام گرانبهاست و نباید مثل جاهلیت عصر جدید از زن با نگاه ابرازی استفاده کرد.

وی بیان کرد: بی‌حجابی مورد تایید دشمنان نظام و انقلاب است و باید در مقابل این حرکات دشمنان ایستاد اما برخی از افراد نیز در داخل برخورد خودسرانه و خلاف قانون مقابل هنجارشکنان می‌کنند که باید این اقدامات از مسیر نصیحت و دستگاه قضایی ادامه یابد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید برخوردها اسلامی و در چهارچوب قانون باشد و قانون موظف است اگر نیاز به بحث اجرایی شد، پپیگیری‌های لازم را انجام دهد.

خاتمی با یادآورشدن سالروز به توپ بستن مسجد گوهرشاد مشهد توسط رضاخان گفت: 21 تیرماه سالروز اقدامی است که طی آن دشمنان دین، در مسجد گوهرشاد از کشته‌ها پشته‌ها ساختند و جنازه‌ها را با کامیون در گودال‌های بزرگ دفن کردند.

منبع: انتخاب لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر حجاب اخبار سیاسی اخبار مرتبط امروز عموم برخوردها در حوزه حجاب سلبی است و با چنین رویکردی مسئله حجاب سامان داده نمی شود ۱۴۰۱/۴/۲۲ متاسفانه کسانی‌ که سال ها از سفره بیت‌ المال ارتزاق کرده اند امروز به لشکریان شیطان… ۱۴۰۱/۴/۲۱ جایزه فرماندار فریدونکنار به حجاب یک زن در ساحل + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۱ عراقچی: نگرانم خداوند در آن دنیا خانم بابایی را مقابل ما قرار دهد و سوالات سختی بپرسد،… ۱۴۰۱/۴/۲۴ امضای دفتر یادبود «شینزو آبه» توسط حسن روحانی + عکس ۱۴۰۱/۴/۲۳ رییسی در کرمانشاه: همه باید نسبت به مصوبات سفر حساس باشند تا برای استان نتیجه بخش باشد ۱۴۰۱/۴/۲۳ آخرین ویدیو ها تصاویری رعب انگیز از مورچه ملکه غول پیکر + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۰:۵۹ میوه هایی که برای جلوگیری از کم خونی مفید است + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۰:۱۳ تصادف شدید کامیون با خودرو در تقاطع + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۰۹:۴۱ آموزش تهیه آش کشک و سیرابی + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۰۹:۰۲ سانسور اسم وریا در مسابقه برنامه خندوانه! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۰۸:۵۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۰۳ اکثر بی حجاب ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند / صحبت های من در نماز جمعه تحریف شد، روی سخنم بی حجاب ها بودند ۱۱:۰۱ به حساب جنگ روانی، توهم و خواب آلودگی مسبوق به سابقه آمریکا و اسرائیل می گذاریم ۱۰:۵۹ تصاویری رعب انگیز از مورچه ملکه غول پیکر + فیلم ۱۰:۵۵ لزوم تزریق دوز یادآور واکسن کرونا پس از گذشت ۶ ماه از تزریق قبلی ۱۰:۳۹ کشف فسیل عجیب ۱۶۰میلیون ساله! + عکس ۱۰:۳۶ جاده چالوس ترافیک است؟ ۱۰:۳۱ موکاپات چیه و چطور باهاش قهوه درست می کنن؟ ۱۰:۲۵ آپارتمان های ۱۲۰ متری‌ مرکز تهران چند؟ ۱۰:۲۲ اگر کلسترول خونتان بالاست بخوانید ۱۰:۱۳ میوه هایی که برای جلوگیری از کم خونی مفید است + فیلم ۱۰:۱۱ ورزش در تعطیلات آخر هفته شما را از مرگ زود هنگام ایمن می کند ۱۰:۰۰ برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان ۰۹:۴۴ داروی خوراکی که باعث درمان سرطان می شود ۰۹:۱۸ علائم اختلال انفجاری متناوب چیست؟ ۰۹:۱۱ تداوم گرد و خاک و وزش باد در بیشتر مناطق کشور ۰۹:۰۷ واکسیناسیون عمومی آبله میمون در جهان مطرح نیست ۰۹:۰۴ ۲۶ سهمیه کنکور باز طراحی می شوند ۰۹:۰۲ آموزش تهیه آش کشک و سیرابی + فیلم ۰۸:۵۶ مشاهده نخستین مورد از ابتلا به آبله میمون در هند ۰۸:۵۴ سانسور اسم وریا در مسابقه برنامه خندوانه! + فیلم ۰۸:۳۹ بروز یک بیماری مرموز کشنده جدید در آفریقا ۰۸:۳۱ وارد موج هفتم کرونا شده ایم ۰۸:۲۶ اینستاگرام پولی می شود ۰۸:۲۴ ساخت ماهی رباتیک پلاستیک خوار برای پاکسازی اقیانوس‌های آلوده جهان ۰۸:۲۱ ثبت نام فروش فوری سایپا از شنبه ۲۵ تیر ماه + جزییات ۰۷:۳۰ قیمت تور هوایی مشهد ویژه عید غدیر + جدول قیمت ۰۱:۰۶ تست خودشناسی؛ کارتی که به شما پیام خوشبختی می دهد ۰۰:۴۳ فال ابجد روزانه امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۶ تصویری زیبا از ماه ۰۰:۱۰ کاردار سوئد در تهران احضار شد ۰۰:۰۷ عراقچی: نگرانم خداوند در آن دنیا خانم بابایی را مقابل ما قرار دهد و سوالات سختی بپرسد، چگونه پاسخ دهیم؟ ۰۰:۰۴ ستاره‌ای که از رونالدو و مسی پولدارتر است! ۰۰:۰۰ نایب رییس ایرانی AFC سلب صلاحیت می شود؟ ۲۳:۲۴ بررسی میزان سرعت ماشین ها در جاده‌ ها ۲۳:۱۶ دفترچه راهنمای ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی منتشر شد ۲۲:۵۹ راز تناسب اندام مسی و رونالدو فاش شد ۲۲:۵۸ تصاویر ناراحت کننده از خشکی یک رودخانه + فیلم ۲۲:۵۵ تحلیل متفاوت فاکس نیوز از سفر بایدن: برای احیای برجام است ۲۲:۴۸ بهترین روش شستن سیرابی ۲۲:۴۳ دومین گل ملی پژمان جمشیدی پیدا شد! + عکس ۲۲:۳۸ با این راهکارهای ساده وزن خود را کاهش دهید ۲۲:۳۳ مادر رونالدو، آینده پسرش را لو داد! + عکس ۲۲:۲۳ محبی از استقلال دور شد ۲۲:۱۵ آخرین وضعیت ترافیکی استان تهران ۲۲:۱۳ برنامه گسترده‌ای برای افزایش اکتشاف و استخراج مس داریم ۲۲:۰۸ بادهای ۱۲۰ روزه در راه است ۲۱:۵۵ نماینده قزوین: از خبرنگاران عذرخواهی می کنم، علی رغم آنکه صدای شفاف سازی و اطلاع رسانی‌اند اما صدایشان شنیده نمی‌شود و رسانه خود نیستند ۲۱:۴۸ نشانه های پیدا و پنهان سرطان روده ۲۱:۴۸ سفر بایدن به اسرائیل ۳۸ میلیارد دلار آب خورد! ۲۱:۴۳ از جام‌جم تا سمیه؛ قالیباف منتقد چرا سخنگوی صنعت شد؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حجاب اخبار سیاسی بی حجاب ها ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره عملیات وعده صادق، اظهار کرد: در این عملیات نه تعداد موشک‌ها و پهپادها بلکه ظهور قدرت جمهوری اسلامی ایران مسئله اصلی بود و به برکت این عملیات قدرت و شهامت در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه اسرائیل شکسته شد و ملت مسلماً تشجیع شدند تا علیه حکام فاسد و عمله استکبار قیام کنند.

امام جمعه سرخس به نقش مهم رسانه‌ها در عملیات وعده صادق اشاره و بیان کرد: بالاتر از نقش پهپادها و موشک‌ها نقش رسانه بود و رسانه در این عملیات واقعاً قوی عمل کرد همانگونه که در قضیه فلسطین و غزه عمل کرد و در سطح جهان موضوع فلسطین برجسته شده است و در قضیه عملیات وعده صادق نیز رسانه ملی پوشش خبری خیلی خوبی داشت.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر، بالاترین تجلیل از کارگران را بوسه پیامبر بر دست کارگر عنوان کرد و گفت: بوسه پیامبر به دست کارگر نشان‌دهنده ارزش کار و کارگر است و در جامعه باید به امنیت شغلی کارگران توجه شد.

بختیاری ادامه داد: متأسفانه برخی کارفرمایان و پیمانکاران کارگران را به عملگی می‌کشانند و بیمه مناسب و امنیت شغلی را برای کارگران تأمین نمی‌کنند ضمن اینکه باید بر روی مهارت افزایی و دانش افزایی کارگران نیز اقدام شود.

خطیب جمعه سرخس در ادامه با اشاره به فتح اندلس توسط مسلمانان، گفت: مسلمان ۸۰۰ سال بر اندلس حکومت کردند و آنقدر در علم قوی شدند که علم از اندلس به اروپا رفت اما دشمنان نقشه کشیدند اختلاف افکنی کردند و فساد را وارد خانه مسلمانان کردند و با زنان بی حجاب و کارخانه‌های شراب جامعه را فاسد کردند و اندلس را بعد از ۸۰۰ سال از مسلمانان گرفتند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران را اندلسی و جامعه را درگیر شهوت و فساد کنند و باور جوان و زن ما را تغییر دهند.

بختیاری عنوان کرد: متأسفانه امروزه یک زن به جای اینکه نقش مادری داشته باشد سگ به بغل خود می‌گیرد و این یعنی نفوذ فرهنگی که به دنبال تغییر فکر و باور جوان ما است.

امام جمعه سرخس با حمایت از نیروی انتظامی و اجرای قانون حجاب و عفاف، گفت: این قانون مهم باید در کشور اجرا شود و اجرای این طرح توسط نیروی انتظامی ۹۰ درصد تأثیر داشته است.

وی تاکید کرد: کسی حق ندارد در فضای عمومی جامعه معصیت کند بنابراین با تمام قوت از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم.

بختیاری در پایان روز شوراها و روز معلم را تبریک گفت.

کد خبر 6089053

دیگر خبرها

  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید