Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:44:23 GMT

هنرمند پیشکسوت گناوه‌ای تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۴۰۲۷

هنرمند پیشکسوت گناوه‌ای تجلیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری دبیر برنامه بزرگداشت استاد عباس سلامی زاده که به همت مؤسسه نیمدری سبز و همکاری اداره ارشاد و انجمن موسیقی گناوه برگزار شد اظهار داشت: استاد عباس سلامی زاده هنرمندی است که در بیشتر رشته‌های هنری صاحب آثاری فاخر است.

وی افزود: استاد سلامی زاده داری نشان درجه ۲ هنری از وزارت ارشاد و استاد خوشنویسی است که در حوزه موسیقی چند ساز را می‌نوازد و از پیشکسوتان تئاتر گناوه نیز به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری گفت: چهار دهه حضور پر ثمر استاد سلامی زاده در فرهنگ و هنر گناوه شاگردان بسیاری را بخصوص در زمینه خوشنویسی و موسیقی تربیت کرده است.

استاد عباس سلامی زاده در این مراسم ضمن تشکر از برگزارکنندگان گفت: باید حمایت از هنرمندان بخصوص پیشکسوتان فرهنگ و هنر به صورت ویژه در دستور مسؤلین فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه هنر و فرهنگ گناوه نیاز به توجه بیشتری دارد افزود: باید بزرگان فرهنگ و هنر این دیار را پیش از آنکه از میان ما بروند احترام کرد و بزرگ داشت.

در این مراسم که با حضور علاقمندان در تالار بهزاد گناوه برگزار شد گروه موسیقی قاصدک به سرپرستی هنرمند جانباز مهدی خسروانی که استاد سلامی زاده نیز از اعضای این گرو. قطعاتی را اجرا کرد که با استقبال روبرو شد.

کد خبر 5538718

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه تجلیل از هنرمندان محمد مظفری کرمانشاه ویروس کرونا بوشهر حجاب و عفاف آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی عید غدیر خم شیراز شیوع کرونا مشهد سنندج سلامی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، این معاونت با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند.   جعفر رئیسیان زاده افزود: بر این اساس مقرر شد از معلمانی که در استان و یا شهر خود، کار و اقدام ویژه‌ای انجام داده اند، با نام حضرت رضا (ع) قدردانی شود، بنابراین در قالب طرح سپاس از معلم، برنامه‌ای را به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام کردیم تا از معلمان دارای شرایط ویژه، تجلیل شود.   وی تاکید کرد: اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحبان فعالیت‌های شاخص پژوهشی و موفق در تربیت شاگرد، دارندگان مدال و افتخارات ملی، معلمان مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمان مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمان دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و پایین‌تر از آن، مخاطبین این طرح هستند.    وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده، توسط خادمان و خادمیاران رضوی، محور اقدامات است.    رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا را نداشته اند، فرصت سفر زیارتی به مشهد به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.   معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»