Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مطابق با آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما درباره برنامه‌های شاخص سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱، در نظرسنجی پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیونی، برنامه «عصر جدید ۳» پربیننده‌ترین برنامه‌ خردادماه سیما بوده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱، برنامه عصر جدید ۳ با ۴۴/۴ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۶/۸ درصدی آنان، پربیننده‌تر از سایر برنامه‌های صداوسیما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همنچنین فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با ثبت آمار ۳۵ میلیون و ۱۲۵ هزار بار مشاهده، آمار منحصر به فردی را در بستر پخش آنلاین تلوبیون به‌جا گذاشته است. قسمت نهایی این برنامه، با ثبت آمار ۵۲۰ هزار بار مشاهده، پربازدیدترین اپیزود تلوبیون در یک ماه اخیر به شمار می‌رود.

بر اساس نتایج این نظر سنجی، برنامه خندوانه از شبکه نسیم با ۳۹/۲ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۱/۷ درصد مخاطبان، مسابقه دورهمی از شبکه نسیم با ۲۸/۸ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۶/۲ درصدی آنان و برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵/۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۹۱/۹ درصدی آنان در رتبه بعدی پر مخاطب ترین برنامه‌های سیما در خرداد ماه ۱۴۰۱ قرار داشته‌اند.

شایان ذکر است فصل هشتم خندوانه با ثبت آمار ۳ میلیون و ۳۶۵ هزار بار مشاهده و فصل پنجم برنامه دورهمی با ثبت آمار ۴ میلیون و ۴۵۳ هزار بار مشاهده، از پربیننده‌ترین برنامه‌های بستر آنلاین تلوبیون در ماه گذشته به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عصر جدید خندوانه شبکه نسیم مسابقه دورهمی مرکز تحقیقات صدا و سیما درصد مخاطب و کسب رضایت پربیننده ترین برنامه ثبت آمار عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس