Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@04:46:31 GMT

اجرای طرح معیشتی کارکنان آتش‌نشانی کرج ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۱۶۶۰

اجرای طرح معیشتی کارکنان آتش‌نشانی کرج ضروری است

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح معیشتی کارکنان سازمان آتش‌نشانی مدیریت شهری کرج توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در دست بررسی است و در تلاش برای اجرایی شدن آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسدیان امروز _ بیست‌وپنجم تیرماه_ در نشست تخصصی با آتش‌نشانان شهرداری کرج، اظهار کرد: جامعه آتش‌نشانان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش‌های خدماتی در زندگی مدرن و شهرنشینی به حساب می‌آید که به طور مستقیم علاوه‌بر درگیر بودن با جان شهروندان بخش مهمی از ایمنی شهر را موجب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از سوی دیگر وضعیت معیشتی آتش‌نشانان، نبود توجه به مسائلی مانند سختی کار و تجهیزات ایمنی موجب شده است تا علاوه‌بر سختی فرایند شغلی، نگرانی‌های معیشتی کارکنان در این حوزه را نیز به دنبال داشته باشد، با توجه به آنکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بخشی از خانواده مدیریت شهری محسوب می‌شود، بخش اعظم مشکلات مطرح شده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری قابل رفع است و مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: طرح پژوهشی ارتقای معیشتی آتش‌نشانان در راستای رفع مشکلات کارکنان از اواخر سال گذشته مد نظر قرار گرفت و در این زمینه جلسات متعدد کارشناسی برگزار و در نهایت ضمن بررسی طرح با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج مقرر شد تا طرح معیشتی کارکنان آتش‌نشانی مدیریت شهری کرج در اولین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شود و امیدوارم به زودی کار اجرایی این طرح نهایی شود.

کد خبر 588542

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کرج شوراي شهر آتش نشاني خدمات شهری کلانشهر کرج عضو شورای اسلامی شهر کرج آتش نشان کارکنان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر معیشتی کارکنان آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند