Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:17:53 GMT

در مجله اسنپ اکسپرس رایگان آموزش ببینید!!!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۱۲۷

در مجله اسنپ اکسپرس رایگان آموزش ببینید!!!

مثلاً یک کلاس آشپزی مقدماتی چند جلسه است و هر جلسه چه قیمتی دارد؟ این آموزش در مورد تمامی فعالیت ها صدق می کند و هزینه آن نیز کم نخواهد بود. حال اگر به شما بگوییم می توانید آموزش صفر تا صد بسیاری از مسائل در کنار موضوعات سرگرم کننده و جذاب فرا بگیرید واکنش شما چه خواهد بود؟ مطمئنا از آن استقبال می ‌کنید زیرا چنین مرجعی در کمتر جایی پیدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کما اینکه تمامی این آموزش ها رایگان نیز باشد. در ادامه بخش های مختلف مجله اسنپ اکسپرس را برای شما معرفی خواهیم کرد تا به صحت صحبت های ما پی ببرید.

دنیای علم و تکنولوژی در مجله اسنپ اکسپرس

در بخش تکنولوژی این مجله اینترنتی شما در مورد موضوعات مختلف می توانید اطلاعات کسب کنید. دانستنی های عمومی، مقالاتی در مورد محیط زیست و زمین مانند گازهای گلخانه ای ، مطالبی در مورد هوش مصنوعی و رباتیک که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی بسیار مبحث داغی است و تکنولوژی مواد غذایی مانند مشاهده فرآیند آماده سازی برخی از غذا ها همگی در این بخش قرار گرفته است.

سبک زندگی را بیاموزید

حتما شعار معلم را به خانه بیاورید توسط برخی از موسسات آموزشی را شنیده اید. در اینجا به صورت واقعی می توانید یک معلم آشپزی را در منزل داشته باشید. کافیست بخش آموزش آشپزی و ترفند های آن را در مجله اسنپ اکسپرس دنبال کنید تا بتوانید در کنار آموزش دستور پخت غذاهای سنتی ایرانی، انواع فست فود ها و حتی غذا های غربی را به آسانی و مرحله مرحله بیاموزید. همچنین ترفند های خانه داری و نکات بسیار کاربردی برای سلامت ذهن و جسم مانند استفاده از برخی دمنوش ها یا روغن های گیاهی در این بخش قرار گرفته است.

بخش رسانه در اسنپ اکسپرس

آموزش مرحله به مرحله شاید برای برخی از افراد به صورت متنی گنگ باشد و به همین خاطر در دسته  مجله اسنپ اکسپرس می توانید انواع ویدیو های آموزشی و پادکست های شنیداری را استفاده کنید. در این ویدیو ها مطمئناً ارتباط شما با موضوع در حال آموزش بیشتر خواهد بود و بهتر می‌توانید فرآیند یاد‌گیری خود را دنبال کنید.

دنیای فیلم و سریال

تمام این مجله اینترنتی شامل مطالب آموزشی نمی‌ شود و با دنبال کردن دسته فرهنگ و هنر در مجله اسنپ اکسپرس می ‌توانید وارد دنیای سینما نیز شوید. جدیدترین فیلم های روز دنیا در کنار آرشیو معرفی بهترین سریال های تاریخ تنها گوشه ای کوچکی از مقالات موجود در این بخش می باشد. همچنین می توانید از آخرین اجرا های تئاتر در تهران در بخش تئاتر فرهنگ و هنر مطلع گردید.

اتاق اخبار؛ دریچه ورود به جشنواره های تخفیف

قدم آخر می تواند اتاق اخبار مجله اسنپ اکسپرس باشد. این بخش به شما این امکان را می دهد تا آخرین جشنواره های خرید کالا را بیابید و به کد تخفیف هایی که هرکسی امکان دستیابی به آن را ندارد دست پیدا کنید. کافیست به صورت روزانه تنها پنج دقیقه از زمان خود را برای مطالعه آخرین اخبار این بخش صرف کنید تا شاید شما یکی از برندگان خوش شانس سرویس اکسپرس باشید.

منبع: فارس

کلیدواژه: اسنپ اکسپرس سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی

آفتاب‌‌نیوز :

محمد قوچانی مدیر مسئول و سردبیر مجله آگاهی‌نو نوشت:

این یک نامه سرگشاده است خطاب به سازمان تامین اجتماعی.

دو مجله آگاهی نو و کتاب نامه با تولید محتوایی بیش از دوهزار صفحه در سال چهارنفر تحریریه ثابت دارد الباقی حق التحریر می‌گیرند. فهرست بیمه ما کوچک است: سردبیر و دبیر تحریریه، یک دبیرگروه و یکی از مشاورین مجله که برای آن‌ها بیمه رد می‌شود. ما به دلیل سازمان کوچکمان حتی منشی تحریریه یا مدیر مالی و اداری مستقر نداریم، چون بودجه اش را نداریم و تا حالا خودمان همزمان منشی و مدیر هم بوده ایم. درباره این چهارنفر هم بخشی از حق بیمه را ما پرداخت میکنیم و بخشی را وزارت فرهنگ که طبق یک قانون مشخص و عام به نشریات تا یک سطحی تخفیف می‌دهند. 

سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا این فهرست بیمه صوری و جعلی باشد! و، چون حرفه روزنامه نگاری را با مشاغل دیگر اداری و تجاری قیاس می‌کند معتقد است ما باید از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در دفتر حاضر باشیم؛ بنابراین با بازرسی غافلگیرانه وقتی ما در حال مصاحبه یا تهیه مقاله بیرون مجله هستیم به دفتر مراجعه و با عدم رویت ما، کارگاه آگاهی نو را تعطیل اعلام می‌کند و تخفیف ارشاد را لغو می‌کند.

مثلا ما امروز در حال گفتگو با دکتر ظریف بودیم که سرزده تشریف آوردند و هرچه همکار ما توضیح داده و مجله و نوشته‌های ما را نشان داده بازرس محترم زیر بار نرفته و کارگاه را تعطیل گزارش کرده است.

سوال من این است پس این همه محتوا چگونه تولید می‌شود؟ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟ چرا فکر نمی‌کنند من هر روز نمی‌توانم کتاب‌هایم را به دفتر ببرم و مقاله بنویسم؟ نمی‌توانم همه سیاسیون و روشنفکرانی که با آنان گفتگو میکنیم را به دفترمان دعوت کنم؟ نمی‌توانم با روزنامه نگاران برخورد اداری کنم! 

ما مطبوعات مستقل (خصوصی و غیر دولتی) بنگاه‌های ضعیفی هستیم. حتی چند میلیون تومان هم در کار ما اثر دارد. اگر ما بیکاره بودیم که دفتر مجله اجاره نمی‌کردیم. چرا در شب‌های صفحه بندی که تا صبح کار میکنیم بازرس نمی‌فرستید؟

اصلا چرا مجله را ورق نمی‌زنید که کارنامه ما را ببینید. قطع یک تخفیف ناچیز قانونی به مطبوعات کدام مشکل دولت یا بیمه را حل میکند؟ کار ما مخفیانه نیست. مجله منتشر میشود و میزان کار هر فرد در آن روشن است. ما مغازه نداریم که هر روز صبح کرکره لش را بالا ببریم. روزنامه نگاری را به رسمیت بشناسید ...

رونوشت: 

۱. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۲. وزارت کار 

۳. سازمان تامین اجتماعی شعبه خیابان ملک

۴. انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران

دیگر خبرها

  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی