Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا نوروزی روز شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی افزود: بازسازی عتبات مقدسه در دستور کار ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا عتبات عالیات بزرگترین پایگاه دین مبین اسلام و مکتب تشیع به شمار می رود.

وی اظهار کرد: حرمت نهادن به حرم ائمه اطهار، جزء وظایف ماست و باید به بهترین شکل به این مهم عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در راستای عمل به این وظیفه مهم‌ تبلیغ و اطلاع رسانی فعالیت فعالیت های ستاد عتبات عالیات استان محور قرار می گیرد و فعالیت ها و برنامه های آینده آن و همچنین کارهایی که قرار است خودمان در آینده انجام دهیم‌، به نحو مطلوب اطلاع رسانی می شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی نیز در این آیین با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در زمینه بازسازی عتبات گفت: بزرگترین صحن حرم مطهر حضرت علی (ع) به نام حضرت زهرا (س) با زیربنای ۲۲۰ متر مربع و  ۹۹ درصد پبشرفت، آماده بهره برداری شده است.

سید حسن حسینی ادامه داد: صحن عقیله بنی هاشم در حرم حضرت عباس (ع) در کاظمین ، صحن امام مخمد باقر (ع) و  طفلان مسلم نیز از جمله پروژه هایی است که توسط استان های مختلف از جمله آذربایجان غربی اجرا می شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای اسکان و وعده غذایی برای ۱۰۰ هزار نفر از سوی آذربایجان غربی در آیین پیاده روی اربعین امسال افزود: ۳۱ موکب از استان با ۱۵ هزار اسکان و ۳۵ هزار تغذیه برای اربعین آماده شده و از مرز مهران حرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: پنج موکب نیز در کربلا و نجف و یک موکب در سامرا مستقر خواهد شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی مناسب اقدامات صورت گرفته در آیین پیاده روی اربعین امسال اظهار کرد: می توان این اقدامات و فعالیت ها را اطلاع رسانی کرده و برای نسل های آینده به یادگار گذاشت.

به گزارش ایرنا، در این مراسم تفاهم نامه همکاری بین ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با محوریت اطلاع رسانی و تبلیغ امضا شد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ارومیه ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ارومیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ارومیه ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است