Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سعید سبحانی، معاون حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در جلسه سفرهای تابستانی و ایمنی سفر استان، اظهار کرد: از سفرهای تابستانی با توجه به این که تعطیلات آن بیشتر است به ویژه از سفرهای جاده‌ای استقبال بیشتری می‌شود و با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی این موضوع آمادگی تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از چالش‌های حوزه جابجایی مسافران را عمر بالای ناوگان مسافری ذکر کرد و گفت: در صورتی که اتوبوسی در راه دچار نقص فنی شود شرکت صادر کننده صورت وضعیت در مبدا باید پاسخگوی مشکل ایجاد شده یا تهیه ناوگان جایگزین باشد.

معاون حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: خراسان شمالی، استان عبوری است و امیدواریم با تدابیر انجام شده، سفر ایمن و بدون حادثه ای برای هموطنان داشته باشیم.

وی با مقایسه آمار تردد ناوگان جاده‌ای و میزان سفر با ناوگان عمومی ۲۳ روز گذشته با مدت مشابه سال قبل از افزایش ۲۸ درصدی ترددها و افزایش ۸ درصدی سفرها با ناوگان عمومی در این بازه زمانی، تصریح کرد: گشت‌های کنترلی از پایانه‌های مسافری و بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی در دستور کار است تا در صورت مشاهده نقص، برطرف شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راه اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی امداد خودرو ناوگان عمومی سفرهای تابستانی پروتکل های بهداشتی سفرهای جاده ای خراسان شمالی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان