Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری و جزئیات ثبت‌نام آزمون کتبی و شفاهی دانشنامه یا گواهینامه دندانپزشکی اعلام شد.

به گزارش ایسنا،  آزمون کتبی دانشنامه یا گواهینامه دندانپزشکی ۱۴۰۱ در روز سه‌شنبه ۱۵ آذر ماه و آزمون شفاهی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶ تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به پایان رسانده‌اند، باید از ساعت ۱۲ روز شنبه، ۱۹ شهریور تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

داوطلبان آزمون دانشنامه یا گواهینامه دندانپزشکی باید در همین بازه زمانی نسبت به ثبت نام در سامانه obligat.behdasht.gov.ir نیز اقدام کنند.

ارائه تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب که اسکن عکس باید در ابعاد ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل با فرمت jpg و حجم ۱۰ تا ۱۰۰ کیلو بایت انجام شود، از مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی داوطلبان آزمون فوق است.

روش پرداخت هزینه شرکت در آزمون به این صورت است که داوطلبان باید به لینک "پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام" مراجعه و هزینه شرکت در آزمون را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب، پرداخت و کد پرداخت را دریافت کنند.

هزینه ثبت‌نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می‌کنند، دو میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می‌کنند، ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می‌کنند، ۹ میلیون ریال است. بر این اساس داوطلبان می‌توانند پس از پرداخت هزینه شرکت در آزمون، مراحل ثبت‌نام (بارگذاری مدارک و تکمیل فرم ثبت‌نام اینترنتی) را کامل کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گواهینامه تخصصی دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کتبی دانشنامه یا گواهینامه دندانپزشکی آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد