Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:27:14 GMT

آتش نشانی زنجان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۹۴۱

آتش نشانی زنجان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور مرادلو روز شنبه در آیین افتتاحیه ایستگاه آتشنشانی شماره ۷ گلشهر کاظمیه زنجان با اشاره به  اینکه طبق سرشمار  جمعیت شهر زنجان ۵۰۰ هزار  نفر اعلام شده که این رقم در سرشماری جدید افزایش خواهد یافت افزود: بر این اساس باید ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در شهر زنجان وجود داشته باشد، در واقع برای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه ایجاد شود که در منطقه پونک و گلشهر باید ۲ ایستگاه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مناطق گلشهر و پونک زندگی می‌کنند اضافه کرد: طی ۲ سال آینده و بعد با ساخت و سازهای جدید ۳۰ هزار نفر نیز به جمعیت این مناطق اضافه خواهد شد که ضرورت دارد ایستگاه بعدی نیز در آن منطقه ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه آتش‌نشانان با تمام جان و عشق در خدمت مردم هستند گفت: متاسفانه در حق آتشنشانان کوتاهی شده و باید حقوق آنان احیا شود و شهرداری و منابع انسانی، استانداری پیگیر موضوع باشند و تفاوتها رفع شود.

مرادلو با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته اقداماتی در این سازمان انجام گرفته و در این میان خدمات گذشتگان قابل انکار نیست، افزود: امکانات گذشته قابل قیاس با حال نیست و قابل قبول نیست کلانشهر همانند البرز ۱۰ها نردبان داشته باشد ولی ما یکی هم نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه این مهم جزو الزامات است که امکانات لازم در اختیار این سازمان باشد اظهار داشت: ما مجوز طبقه سازی را صادر می‌کنیم و در صورت بروز حادثه ای در منطقه ای همانند پونک، چه کسانی ناجی این خانواده ها خواهد بود، حادثه متروپل وضعیت ما را روشن می‌کند که باید به جد پیگیر موضوع باشیم و هستیم.

این عضو شورای شهر زنجان ادامه  داد: از طرفی  سالن مدیریت بحران نیز باید هرچه سریعتر آماده شود تا خود را برای حوادث غیر مترقبه در شهر اماده کنیم.

وی با بیان اینکه در شهر جدیت بیشتری را شاهد هستیم و به نوعی شهر زنجان تبدیل به کارگاه شده است خاطرنشان کرد: خدمات شهرداری در این مدت سرعت بسیار خوبی داشته و با جدیت انجام می‌شود و ارتباطی که با شهرداری و شورای شهر  است  تلاش می شود بر هموار کردن کارهاست تا بصورت جدی پیش برود.

این مسوول یادآوری کرد: شهرداری و شورا نیز پیگیر مشکلا ت و رفع معبر پادگان شهر زنجان هستند، تا هرچه زودتر شاهد افتتاح این مهم باشیم.

برچسب‌ها آتش نشانی مدیریت بحران زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی مدیریت بحران زنجان آتش نشانی مدیریت بحران زنجان شهرداری زنجان شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان