Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:51:23 GMT

نانوایی‌های اصلاندوز نباید در پخت نان کوتاهی کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۵۹۲۸

نانوایی‌های اصلاندوز نباید در پخت نان کوتاهی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صمد روحی عصر شنبه در نشست فوق‌العاده تنظیم بازار آرد و نان شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: نانوایی‌های اصلاندوز به هیچ وجه در پخت نان نباید کوتاهی کنند و مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف سریعاً آن را به ستاد بازرسی اطلاع دهند.

وی از تلاش‌های شبانه روزی نانوایی‌ها برای برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای بهبود کیفیت نان در شهرستان خبر داد و گفت: اتحادیه صنف نانوایان باید با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نانوایانی که نان باکیفیت تولید می‌کنند را با روش‌های مختلف تشویق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اصلاندوز بیان کرد: برای کاهش صف خرید نان ضمن رعایت انصاف و لزوم همکاری تنگاتنگ در بحث آزادسازی یارانه نان تا پایان ماه جاری تعدادی سهمیه آرد اضافی برای شهرستان در نظر گرفته شده که این کار سبب افزایش ساعات پخت در نانوایی‌های منتخب خواهد شد.

روحی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای بهبود کیفیت نان در شهرستان انجام شده است و همچنین تلاش می‌کنیم با افزایش سهمیه آرد نانوایان منتخب، مشکل کمبود نان را تا پایان ماه جاری حل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جلسه تعدادی از نانوایان مشکلاتشان را با فرماندار و بخشداران شهرستان در میان گذاشتند.

کد خبر 5539847

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اصلاندوز مهر نانوایی بازرسی نانوایی ها آرد نانوایی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا عفاف و حجاب شیوع کرونا سنندج خراسان رضوی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند