Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@00:10:57 GMT

درباره سنگ مصنوعی سمنت پلاست بیشتر بدانید !

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۹۲۶۷

سنگ مصنوعی سمنت پلاست یا همان موزاییک پلیمری در سال های اخیر بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است. بسیاری از افراد با توجه به نامی که این محصول دوست داشتنی دارد، تصور دارند که این قطعات از خانواده محصولات پلاستیکی هستند که باید گفت خیر این قطعات همان بتن هستند که تشکیل شده از آب، سیمان، شن و ماسه، پیگمنت های رنگی و افزودنی های بتنی پلی کربوکسیلات بر پایه اتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت سنگ های مصنوعی سمنت پلاست به موزاییک های قدیمی

شاید برای شما سوال باشد که تفاوت اصلی این سنگ های مصنوعی یا موزاییک های پلیمری با موزاییک های بتنی قدیمی تر چی میتونه باشه ؟ موزاییک ها که معمولا بتنی هستند؟ اما در جواب شما باید بگم که استفاده از افزودنی ها و فوق روان کننده از اصلی ترین تفاوت این محصولات با یکدیگر هستش.

حالا این افزودنی ها چی هستند ؟ چه فرآیند مثبتی در این محصول ایجاد میکنه که دارای مزایای بیشتری نسبت به موزاییک های قدیمی هستش ؟ و اصلا چرا بهش میگن سنگ مصنوعی ؟ در جواب شما باید بگم، این افزودنی ها باعث می شود که این موزاییک ها مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما داشته باشند و همچنین جذب آب این موزاییک ها را پایین تر آورده که باعث شده از این محصولات در هر آب و هوایی استفاده گردد.

از دیگر دلایل محبوبیت موزاییک های پلیمری

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محصولات این است که این قطعات دارای تنوع بالا در طرح، رنگ، سایز و نقش می باشد که حتی چنین مزیتی برای موزاییک های قدیمی کاملا غیر ممکن بود و فقط در طرح ها، سایز ها و رنگبندی بسیار محدود تولید می شدند.

موزاییک های پلیمری از محصولات فانتزی هستند که بسیار در فضاسازی و کفسازی باغ، ویلا، حیاط، روف گاردن و ... مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار هم مورد توجه بازار قرار گرفته اند.

همچنین این محصولات دوست داشتنی، درکنار ضخامت 2 سانتی متری که دارند، وزن سبکی هم نیز دارا می باشند که تقریباً هر یک متر مربع، ۵۰ کیلوگرم وزن دارند که این امر یک مزیت خوبی محسوب می شود، زیرا که برای حمل این محصولات هزینه کمتری پرداخت می شود و اجرای آن نیز راحت می باشد و نصاب در هنگام نصب دچار مشکل نمی شود.

اما دیگر نکته‌ای که در این محصولات حائز اهمیت می باشد روش نصب این موزاییک ها هستند که به علت جذب آب پایین، کمی با روش های قدیمی متفاوت است و حتماً باید در هنگام نصب نکاتی رعایت شود

این موزاییک ها می توانند تا منفی ۴۰ درجه سانتی‌گراد سرما و مثبت ۶۰ درجه سانتیگراد گرما را تحمل کنند و جذب آب آنها تغریباً بین ۱ الی ۳ درصد میباشد.

یکی دیگر از نکاتی که به محبوبیت این سنگ های مصنوعی کمک کرده قیمت مناسب این محصولات می باشند که در مقایسه با سنگ و غیره.... چیزی حدود یک دوم یا یک سوم سنگ قیمت دارد که این امر باعث شده افراد زیادی به جای استفاده از متریال های گران قیمت به سراغ این محصول بیایند و از تنوع خوب و قیمت پایین این کالا بهره‌مند شوند.

کلام آخر

در پایان موظف هستیم که اشاره کنیم این محصولات دارای درجه بندی و کیفیت های متنوعی در بازار می باشند که در هنگام خرید باید کاملا دقت کنیم که فریب افراد سودجو را نخوریم و محصول درجه یک را از تولید کننده معتبر تهیه نماییم.

یکی از مواردی که میتوانم به عنوان منبع و تولید کننده معتبر موزاییک پلیمری به شما معرفی کنم، گروه تولیدی صنعتی آبین بتن می باشد که این محصولات را به صورت درجه یک تولید کرده و روانه بازار می کنند.همچنین با خرید از مجموعه آبین بتن با خیال راحت مستقیم از کارخانه و از تولید کننده، محصول موردنظرتون را خریداری کنید و در دام بازی های دلال ها و واسطه های این بازار هم نخواهید افتاد.

امیدوارم این مقاله کوتاه برای شما مفید بوده باشد، در صورتی که سوالی دارید و ابهامی دارید حتما در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

منبع: الف

کلیدواژه: موزاییک ها افزودنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر