Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «امام رئوف» بین سادات محروم ساکن مناطق حاشیه شهر مشهد در ایام دهه امامت و ولایت خبر داد. - اخبار استانها -

جعفر رئیسیان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی با حضور خادمان بارگاه نورانی امام رضا (ع) در محلات کم برخوردار مشهد توزیع می‌شود، ارزش هر بسته 2 میلیون تومان است که شامل، یک کیسه برنج ، دو کیلو گوشت، رب، چای روغن، حبوبات، شکلات، شیرینی، میوه، هدایایی ویژه کودکان، یک بسته اسکناس نو و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌شود.

وی ادامه داد: 3 میلیارد و 200 میلیلون تومان از هزینه‌های این بسته‌ها با مشارکت مردمی و 5 میلیارد از اعتبارات آستان قدس رضوی هزینه شده است.

افطاری خاص در حرم امام رضا(ع)/ 3000 پاکبان مشهدی مهمان سفره افطار رضوی شدند + تصویرسفره افطار متبرک رضوی در زندان مرکزی مشهد پهن شد1000 خانواده مشاغل آسیب‌پذیر مشهد مهمان سفره افطار امام رضا(ع) شدند

رئیسیان‌زاده تصریح کرد: سال گذشته نیز همزمان با ایام دهه امامت و ولایت بسته هیا معیشتی بین محرومان مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع شد، اما امسال این بسته‌ها از غنا و تعداد بیشتری برخودرار است.

اهدای 110 سری جهیزیه به زوج‌های جوان

وی اهدای 110 سری جهیزیه و کمک جهیزیه به زوج‌های جوان احسان پذیر مشهدی را از دیگر برنامه‌های معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در ایام دهه امات و مولایت ذکر کرد و گفت:طرح اهدای جهیزیه همزمان با عید غدیر طی مراسم باشکوهی با حضور زوج‌های جوان مشهدی برگزار و در پایان حواله دریافت لوازم جهیزیه به این زوج‌ها اهدا می‌شود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: از ابتدای سال به مناسبت‌های مختلف همچون ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و دهه ولایت و امامت با برنامه‌ریزی و اخذ مشارکت‌های مجموعه مردمی نسبت به توسعه خدمات در این حوزه اقدام کردیم.

وی خاطر نشان کرد:در ماه مبارک رمضان 25 هزار بسته معیشتی بین محرومین سطح شهر مشهد توزیع شد و در دهه کرامت نیز این فرایند با 5 هزار بسته تامین شد.

انتهای پیام/282/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد