Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان هرمزگان گفت: سپاه امام سجاد با اجرای دوره ۲۴ رزمایش مواسات و همدلی، بیش از دو هزار بسته معیشتی در بین زلزله‌زدگان غرب استان توزیع کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندرعباس، سپاه علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، در هنگام وقوع بلایای طبیعی همواره نشان داده در کنار مردم حضور دارد و این حضور چه در زمان سیلاب‌های سال‌های اخیر و چه در زمان زلزله به شدت احساس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیروهای بسیجی و جهادی سپاه چه در هنگام آواربرداری ناشی از سیل و چه پاکسازی منازل هنگام سیل خوش درخشیدند و یاریگر بی ادعای صحنه‌های این چنینی بودند. 

علاوه بر این موارد، کمک به ساخت منازل و جلوگیری از وقوع حوادث بعدی که نمونه‌اش را در سیلاب میناب دیدیم (احداث دایکت حفاظتی اطراف روستاهای پایین دست سد میناب) دیگر صحنه‌های حضور سپاه در کنار مردم بوده است. 

سپاه البته در دوران کرونا نیز تاثیرگذار ظاهر شد و با برگزاری چندین دوره رزمایش مواسات همدلی، هزاران بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کرد و کمک حال افراد نیازمند در بحران کرونا شد. 

در زلزله اخیر غرب استان علاوه بر آواربرداری، اسکان اضطراری و اسکان موقت مردم با استفاده از کانکس و تأمین کولر، سپاه وضعیت معیشتی مردم را از یاد نبرد و اقدام به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در مناطق زلزله‌زده کرد. 

استمرار نهضت مواسات در استان فارس/ 60 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌‌شودمواسات| نمایی از همدلی مردم آبادان در حادثه متروپلمواسات | سه اثر بهشتی اطعام نیازمندان

در همین زمینه سردار پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه پیش از عید سعید غدیر خم با اجرای یک طرح مواسات و همدلی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان 2 هزار بسته معیشتی توزیع شد.

وی افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، خرما و چایی به ارزش هر بسته 8 میلیون ریال است.

 وی بیان داشت: قرار است در مرحله 24 رزمایش مواسات و همدلی در مجموع ما 30 هزار بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع کنیم. 

فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: ما در مراحل گذشته مواسات و همدلی موفق شدیم بیش از 960 هزار بسته معیشتی را تنها در 2 سال در بین نیازمندان استان توزیع کنیم. 

وی تصریح کرد: سپاه خود را خدمتگزار مردم می‌داند و به این عنوان افتخار می‌کند بنابراین ما در کنار مردم زلزله زده غرب استان هستیم و تا پایان در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اقدام خواهیم کرد. 

 

 

انتهای پیام/864

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی مواسات و همدلی رزمایش مواسات بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی