Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:58:57 GMT

کاهش رتبه تورمی زنجان از دوم به نهم کشوری

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۱۲۳۴۰

کاهش رتبه تورمی زنجان از دوم به نهم کشوری

ایسنا/زنجان استاندار زنجان با اشاره به اینکه قبلاً استان در رده دوم تورم شهری بود، گفت: امروز در رده نهم تورم شهری هستیم.

محسن افشارچی ظهر امروز (۲۶ تیرماه) در مراسم افتتاح مرکز معاینه فنی خودروی شهرداری زنجان، اظهار کرد: حرکت کلی و رو به جلویی در استان چه در شاخص‌های کلان و چه عمران شهری خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عمران شهری پیشانی همه امور است، گفت: خوشبختانه به همت شهردار و مجموعه شهرداری اقدامات خوبی در عمران شهری انجام شده و عطر خوش خدمت در شهر پیچیده و قسمت اعظم آن مربوط به شورا و شهرداری است.

افشارچی با اشاره به اینکه زحمات شورا و شهرداری باعث سربلندی ما است، تصریح کرد: مردم نیز از این خدمات راضی هستند.

استاندار زنجان از اجرای پروژه «زنجان من» در راستای توسعه استان خبر داد و یادآور شد: همچنین درباره زیست‌پذیر شدن شهر زنجان برنامه داریم.

در ادامه این برنامه، شهردار زنجان نیز با اشاره به اینکه روزانه مبلغ بالایی برای آسفالت‌ریزی هزینه می‌کنیم، گفت: شاید مبلغ این کار به اندازه یک پروژه عمرانی باشد.

علیرضا فیروزفر اظهار کرد: هر روز جلسات قرارگاه عمرانی و یک روز در میان جلسه قرارگاه خدمات شهری برگزار می‌شود. در حوزه خدمات شهری نیز با دقت پروژه‌ها بررسی شده و در قالب آن پارک‌ها بازسازی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز کف‌سازی بازار پس از چند سال بی‌سامانی، اظهار کرد: این پروژه آغاز شده و طی ماه آینده به پایان می‌رسد.

فیروزفر از افتتاح پارک رُز در هفته آینده خبر داد و افزود: دیروز به مناسبت عید غدیر در همه محلات زنجان جشن ویژه برای کودکان اجرا شد.

وی با قدردانی از سازمان فرهنگی به خاطر جشن‌های شاد دهه ولایت، بیان کرد: خوشبختانه به همت این بزرگواران نوای «یاعلی» در همه نقاط شهر پیچیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان نرخ تورم محسن افشارچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در پایتخت با مدیریت شهری

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز در مجموعه شهرداری اتفاقات بزرگی رقم خورده، که باید برای مردم بازگو شود که آثار و برکات آن در زندگی همشهریان مشهود خواهد بود، اظهارداشت: به طور مثال قطعا هیچ کس نمی تواند موضوع آسفالت را منکر شود،درگذشته متوسط آسفالت 700 هزار تن بوده اما امروز به یک میلیون و هفتصد هزارتن رسیده است و یا افتتاح پی در پی پروژه ها در شنبه های امید و افتخار و گشایش هایی که در پروژه ها اتفاق افتاده و .....

فروزنده در ادامه افزود: همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل، اتوبوس برقی، تاکسی برقی، تقاطع همسطح، تکمیل پروژه های نیمه تمام یادگار، شوشتری و بعثت که اخیرا اضافه شده تمامی این موارد از جمله اقداماتی است که در حوزه شهر سازی انجام شده و حوزه مالی در همه موارد و مسائل نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته است.

وی به تحقق بودجه سال 1402 در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 1402 برای اولین بار 30 همت متمم ارائه شده است و امسال حتما به رقمی بالاتر از این میزان خواهیم رسید.

معاون شهردار تهران گفت: برای امسال بودجه 151 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که رقم 80 هزار میلیارد تومان فقط به پروژه های عمرانی اختصاص دارد، افق ما در زمینه بسیار روشن است هر چند این امر وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد اما به لطف الهی، همدلی،همراهی و صمیمیت همکاران خدوم شهرداری به تحقق این مهم دست خواهیم یافت، زیرا هدف نهایی ما ارائه خدمت بیش از پیش به مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است