Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» که از روز یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1400 در بندرعباس آغاز شده بود، امشب (یکشنبه 26 تیر 1401) با برگزاری دو دیدار نهایی و رده‌بندی در شهر یزد به پایان رسید.

تیم‌ هورسان رامسر (میرزاعلی – آقاجانی) در دیدار نهایی این رقابت‌ها به مصاف شهداب یزد (سالمی – وکیلی) رفت و در دیدار نزدیک و جذاب دو بر یک به پیروزی رسید و به مقام قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهداب یزد که در ست نخست مسابقه 21 بر 16 به پیروزی رسیده بود، در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 17 و 15 بر 13 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر ساحلی دست یابد.

امیرحسین صادقی و حسن بازدرهوا به عنوان داور اول و دوم، قضاوت دیدار نهایی لیگ برتر ساخلی را برعهده داشتند. این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش سیما نیز پخش شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر (عباس پورعسگری – سینا شوکتی) و سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی – مجتبی آرو) با هم مسابقه دادند و نماینده نوشهر دو بر یک حریف را شکست داد و به مقام سومی دست یافت.

نماینده بافق در ست دوم این مسابقه 22 بر 20 به پیروزی رسید اما تلاش این تیم در ست‌های اول و دوم منجر به پیروزی نشد و با امتیازهای 21 بر 10 و 15 بر 9 مغلوب حریف شد تا به عنوان چهارمی لیگ برتر ساحلی اکتفا کند. مسعود حمدانی و احسان براتی‌کیا داوران اول و دوم دیدار رده‌بندی بودند.

فدراسیون والیبال برای دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی، جایزه ۱5۰ میلیون تومانی در نظر گرفته است که تیم اول مسابقات مبلغ 6۰ میلیون، تیم دوم مبلغ 4۰ میلیون، تیم سوم مبلغ 3۰ و تیم چهارم مبلغ 2۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، دکتر وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون و مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد میهمان ویژه دیدارهای امروز لیگ برتر ساحلی و مراسم اختتامیه این رقابت‌ها در یزد بودند.

رده‌بندی نهایی دومین دوره لیگ برتر ساحلی به شرح زیر است:

1- هورسان رامسر (قهرمان)

2- شهداب یزد (نایب قهرمان)

3- موج سواران ساحل نوشهر (مقام سوم)

4- سنگ آهن بافق (مقام چهارم)

5- پیکان بندر دیر و بسآمد گستر تهران (پنجم مشترک)

7- فولاد جوان هرمزگان و فولاد هرمزگان (هفتم مشترک)

9- ایران جوان (رتبه نهم)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ساحلی لیگ برتر والیبال ساحلی تیم والیبال شهداب یزد تیم والیبال هورسان رامسر والیبال ساحلی ایران لیگ برتر ساحلی شهداب یزد رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900131

دیگر خبرها

  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند