Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم برج نگاره ویژه امامت و ولایت حضرت علی (ع) روی برج آزادی تهران نقش بست.

به گزارش ایران اکونومیست از بنیاد فرهنگی-هنری رودکی، در شب عید غدیر خم، برج نگاره ویژه امامت و ولایت حضرت امیر المومنین علی (ع) روی برج آزادی نقش بست.

این برج نگاره علاوه بر طرح نقاشی نمادین از واقعه غدیر خم، خطوطی در وصف مولای متقیان امام علی(ع) را بر بلندای برج آزادی نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برج نگاره ویژه عید سعید غدیرخم با همکاری مشترک بنیاد رودکی و سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرا شد.

 

 

۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱ مجید زین‌العابدین مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بنیاد رودکی در حکمی فرزاد هوشیار پارسیان را به ریاست مجموعه برج آزادی که پیش از آن با سرپرستی سیدعباس عظیمی اداره می‌شد منصوب کرد.

هوشیار پارسیان در نخستین سخنان و برنامه‌های خود در مسیر مدیریت این محیط فرهنگی و هنری بر اهتمام به بازتعریف رویدادها و برنامه‌های فرهنگی-هنری برای روایت تاریخ انقلاب اسلامی، حمایت از برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها، برپایی موزه‌های هنری متناسب با رویکرد عدالت فرهنگی و توسعه دیپلماسی فرهنگی به عنوان رئوس مأموریت‌های این مجموعه فرهنگی-هنری تاکید کرده بود.

برپایی این ویدئومپینگ (نورپردازی سه‌بعدی) -برج‌نگاره- از نخستین اقدامات مدیر جدید برج آزادی بعد از برگزاری کنسرت-نمایش «آوای موج» به سرپرستی و خوانندگی فرمان فتحعلیان که به مناسبت عید غدیر طی شب‌های گذشته در محل برج آزادی به صحنه رفته بود، به شمار می‌رود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بنیاد رودکی ، عید سعید غدیرخم ، برج آزادی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنیاد رودکی عید سعید غدیرخم برج آزادی برج آزادی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۱۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان