Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@01:29:10 GMT

معرفی و کاربرد پرچم های شرکتی و سازمانی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۱۴۶

احتمالا در بسیاری از مراسم‌ها‌یی که به صورت حضوری شرکت کرده‌اید یا از تلویزیون تماشا کرده باشید، دیده‌اید که روی میز‌ها پرچم‌هایی قرار دارد. روی این پرچم‌ها به تناسب موقعیت، لوگو یا نوشته‌ای حک شده است. این وسیله به نام پرچم‌های سازمانی و رومیزی شناخته شده به نام شرکت‌ها یا سازمان‌های مختلف چاپ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرچم‌ تشریفات ایران یکی از مرسوم‌ترین مدل‌های پرچم در مراسم‌های رسمی است. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید، خرید پرچم رومیزی طرحدار می‌تواند به کسب و کار شما جلوه رسمی‌تری بدهد.

پرچم ‌های شرکتی و سازمانی

انجام تبلیغات و معرفی کسب و کار خود، یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که برای موفق بیشتر باید بردارید. یکی از بهترین روش‌ها استفاده از پرچم رومیزی به خصوص روی میز مدیرعامل است. خرید پرچم نه تنها هزینه زیادی نداشته بلکه می‌تواند تصویر کسب و کار شما را بزرگ‌تر و رسمی‌تر نشان دهد. به همین دلیل در بدو ورود به هتل‌ها و موسسات رسمی همیشه یک پرچم رومیزی را همان ابتدا مشاهده می‌کنید.

روی این پرچم‌ها به فراخور نیازی که وجود داشته لوگو،‌ نام برند یا مواردی از این دست چاپ می‌شود. در بسیاری از مناسبات بین المللی برای نشان دادن حسن نیت، پرچمی با تصویر کشورهای طرف مذاکره و یک پرچم که عنوان مذاکره روی آن چاپ شده، قرار داده می‌شود. به عنوان مثال هنگامی که دو شرکت بازرگانی از دو کشور مختلف مانند ایران و هندوستان، قرار است با هم جلسه کاری داشته باشند؛ روز میز یک پرچم ایران و یک پرچم هندوستان قرار می‌گیرد.

بعضی اوقات هم از پرچم ایستاده استفاده می‌شود. این مورد بیشتر برای کنفرانس‌ها و سمینارهای بزرگ است. البته در همه این موارد، علت استفاده یکی بوده و یا جنبه تبلیغاتی دارد یا قرار است هدف کنفرانس را بیان کند.



موارد استفاده از پرچم چاپ شده

خرید پرچم برای یک شرکت یا سازمان یکی از اولین قدم‌ها بعد از ثبت رسمی شرکت است. این کار نه تنها به فضای کسب و کار رسمیت می‌بخشد، بلکه نشان دهنده ارزش گذاری سازمان هم است. با این حال تنوع پرچم‌ها فقط به پرچم رومیزی محدود نمی‌شود. مدل‌ها و شکل‌های مختلفی وجود دارند که بسته به کاربرد مصرف کننده طراحی و تولید می‌شوند. پرکاربردترین انواع پرچم را در زیر به شما معرفی می‌کنیم:



پرچم رومیزی

پرچم رومیزی ایران، یکی از انواع پرچم‌هایی است که روی میز اغلب افراد رسمی و مهم قرار دارد. فرقی هم ندارد که شخص صاحب یک کسب و کار باشد یا شخصیتی سیاسی، احتمال اینکه هنگام گفتگو یا مصاحبه‌های مهم روی میزش یک پرچم رومیزی قرار گرفته است. این مدل پرچم اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی دارد. اندازه آن با توجه به سایز میز و درخواست فرد تعیین می‌کند. علاوه بر این، ممکن این مدل ریشه دار یا ساده هم باشد.

ریشه‌های پرچم بیشتر به رنگ سفید یا زرد هستند و پایه آن سنگی یا فلزی است. پرچم‌های پایه فلزی قیمت مناسب‌تری داشته و سبک‌تر هستند. البته شما برای داشتن پرچم روی میز خودتان نیازی نیست تا صاحب کسب و کار باشید. می‌توانید طرح دلخواه خودتان را سفارش دهید و پرچم مدل آن را روی میز قرار دهید.



پرچم ساحلی

یکی دیگر از مدل‌هایی که هنگام خرید پرچم می‌توانید انتخاب کنید، پرچم ساحلی است. همانطور که از نام آن مشخص است بیشتر در سواحل، مراکز تفریحی نزدیک دریا و استخرها استفاده می‌شود. روی این پرچم‌ها لوگوی استخرها و مراکز تفریحی، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و دیگر موارد این چنینی چاپ می‌شود. احتمالا نام پرچم بادبانی هم به گوشتان خورده باشد. این پرچم همان پرچم ساحلی است و علت نامگذاری آن شکل بادبانی آن است.

پرچم ساحلی ایران را در نزدیکی سواحل خزر و خلیج فارس و استخرهایی که در آن مسابقات بین المللی برگذار می‌شود، مشاهده می‌کنید. این پرچم‌ها هم در کیفیت‌ها و مدل‌های مختلف تهیه می‌شوند اما همه آن‌ها باید ضد آب باشند. اگر صاحب یک رستوران لب دریا هستید، یکی از اولین قدم‌های تبلیغاتی که باید بردارید این است که خرید پرچم ساحلی را در اولویت قرار دهید. با این کار بیزینستان را به دیگران معرفی خواهید کرد.



پرچم تشریفات

خرید پرچم تشریفات یکی از راه‌هایی بوده که به معرفی شرکت شما می‌پردازد. روی یک پرچم تشریفات لوگو و نام شرکت شما ثبت می‌شود و رنگ آن، نمایانگر رنگ سازمانی شما است. تمام مشاوران تبلیغاتی توصیه می‌کنند که همیشه افراد از پرچم تشریفاتی استفاده کنند. دلیل آن هم این بوده که ذهنیت قوی‌تری را از برند شما به جای می‌گذارد. این مدل پرچم هم می‌تواند به صورت ایستاده و هم روی میزی باشد. البته نوع ایستاده آن رسمی‌تر بوده و در صورت امکان بهتر است از آن استفاده کنید.

پرچم‌های تشریفات هم در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. یکی از مدل پرچم‌هایی که احتمالا زیاد هم با آن برخورد کرده باشید، مدل متصل به دیوار است. از این پرچم در بخش جلویی ساختمان‌های بزرگ تجاری استفاده می‌شود.



پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی یک عنوان اصلی است که به تمام مدل‌های مختلف پرچم تعلق می‌گیرد. هر پرچمی که روی آن لوگو و نام و نشان یک فرد یا بیزینس حک شده باشد و هدف آن معرفی تبلیغاتی به دیگران باشد؛ پرچم تبلیغاتی گفته می‌شود.

این پرچم‌ها در جنس‌هایی مانند پلی استر و مخمل وجود دارد. با توجه به اینکه قرار است چه طراحی روی آن انجام شود، می‌توانید جنس پارچه را انتخاب کنید. علاوه بر این، کیفیت چاپ هم قابل تغییر است. بهترین گزینه این است که به دنبال بهترین کیفیت باشید تا در معرض آفتاب بودن خراب نشود.

سخن پایانی

پرشین نوین پرچم، بهترین تولید کننده پرچم در ایران بوده که دارنده نشان استاندارد پرچم در ایران است. این شرکت بهترین کیفیت‌ را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رساند. همچنین شما می‌توانید علاوه بر پرچم‌های آماده شامل پرچم‌های مذهبی و مناسبتی، پرچم ملل و پرچم تیم‌های ورزشی هر مدل طرح دلخواهی را به چاپ برسانید.

یکی دیگر از مزایای خرید این است که تضمین بازگشت پول در صورت کیفیت پایین را دارد و به صورت 24 ساعته تمام خریداران و مشتریان را پشتیبانی مي‌کند. همچنین سفارش‌ها بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما می‌رسد.

منبع: الف

کلیدواژه: مدل های مختلف پرچم تشریفات پرچم رومیزی پرچم ها پرچم ساحلی خرید پرچم کسب و کار یک پرچم روی میز مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد

امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنانی از آمادگی کشورش برای استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از «دفاع معتبر اروپا» در برابر تهدیدات روسیه خبر داد و گفت که تمایل دارد درباره این موضوع با دیگر کشور‌های اروپایی تبادل نظر کند.

مکرون طی مصاحبه‌ای گفت که شخصاً علاقمند مطرح کردن موضوع استفاده از سلاح‌های دوربرد، هسته‌ای و سامانه‌های دفاع موشکی با آن کشور‌های اروپایی هست که سلاح‌های هسته‌ای آمریکا را در کشور‌های خود مستقر کرده‌اند.

وی افزود: فرانسه موضع خود را حفظ خواهد کرد، اما آماده است تا در دفاع از خاک اروپا بیشتر مشارکت کند. فرانسه که حدود ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، تنها قدرت هسته‌ای اتحادیه اروپا است.

رئیس‌جمهور فرانسه در هفته‌های اخیر موضع شدیدتری را علیه روسیه اتخاذ کرده است و این اولین بار نیست که استفاده از سلاح‌های هسته‌ای فرانسه را برای دفاع اتحادیه اروپا پیشنهاد می‌کند. مکرون اولین بار در سال ۲۰۲۰ به این اقدام احتمالی اشاره کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • کاربرد های پمپ آب
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند