Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:35:20 GMT

لزوم تغییر نگرش به کردستان از امنیتی به فرهنگی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۴۶۰

لزوم تغییر نگرش به کردستان از امنیتی به فرهنگی

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: زبان طنز یکی از جدی‌ترین ابزار اصلاح اجتماعی است.

 اسماعیل زارعی کوشا، در آیین پایانی پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره اظهار کرد: جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی تاثیر بسزایی در معرفی مزیت‌ها و ظرفیت‌های استان دارد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان فرهنگی و هنری استان، بر لزوم بهره‌گیری از این قابلیت‌ها با زبان هنر برای معرفی هرچه بهتر کردستان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کردستان با تاکید بر اصلاح نگرش‌ها از  امنیتی به فرهنگی نسبت به کردستان اضافه کرد: رسالت هنرمندان استان و مهمانان حاضر در رویدادهای فرهنگی و هنری این است که به تغییر مثبت این نگاه کمک کنند چرا که  کردستان بیش از هر چیز دیگری با هنر و هنرمندان فاخر خود شناخته شده است.
زارعی کوشا به اهمیت برگزاری جشنواره طنز دیواندره اشاره کرد و گفت: بیان طنز گویاترین زبان برای بیان نارسایی‌ها و  مشکلات اجتماعی است که می تواند به اصلاح مسائل جامعه کمک کند.
پنجمین جشنواره تئاتر طنز دیوانداره از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه در شهرستان دیواندره و با حضور گروه‌های هنری از هفت استان کشور برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ای تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزیین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب، در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی بهینه مصرف کردن آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیقت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی