Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@00:12:02 GMT

خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی همزمان با عیدغدیر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۸۵۱۴

خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی همزمان با عیدغدیر

کاظم کبیری گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و همزمان با عید سعید غدیر کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در نقاط مختلف استان به خدمت‌رسانی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ کاظم کبیری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در راستای خدمت رسانی کانون های بسیج جامعه پزشکی استان در هفته ولایت و امامت اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و همزمان با عید سعید غدیر کانون های بسیج جامعه پزشکی در نقاط مختلف استان به خدمت رسانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برپایی ایستگاه سلامت توسط اعضا کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فارسان در گردهمایی بازخوانی واقعه غدیر و جشن عید غدیر در پارک قلمستان شهر فارسان انجام شد.

کبیری بیان کرد: ارایه خدمات رایگان سنجش فشار خون، کنترل قند خون، واکسیناسیون کرونا و ارایه آموزش های بهداشتی از خدمات انجام شده در شهرستان فارسان به مناسبت عید غدیر بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان خاطرنشان کرد: اعزام تیم شهید دکتر رهنمون به روستای کم برخوردار پهنا از دیگر اقدامات بسیج جامعه پزشکی به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

کبیری گفت: ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی و مامایی و مشاوره تغذیه و دارویی  وکنترل قند و فشارخون به صورت رایگان در روستای پهنا از توابع شهرستان بن انجام شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه سلامت توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان لردگان درمحل برگزاری جشن عیدغدیرخم درامام زاده جعفر برآفتاب شهیدان از دیگر اقدمات جهادی این سازمان است.

کبیری عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی، اندازه گیری فشارخون_انجام مداخله های آموزشی جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی _اقناع سازی و تشویق عموم مردم جهت تزریق واکسن کووید۱۹ در این روز انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی خدمت رسانی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»

ایسنا/کرمانشاه جشن خداقوت کارگر با تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه، امروز(۱۶ اردیبهشت) به همت خادمیاران رضوی و شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در این مراسم، با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر حال کارگران جامعه خوب باشد، حال نیمی از مردم جامعه خوب خواهد بود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به نقش محوری کارگران در اقتصاد کشور، مسئولان باید به امورات کارگران رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در دین اسلام نگاه ویژه ای به کارگران وجود دارد و در احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت (ع) می‌بینیم که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشا عزت است، از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، این نوع برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل مشکلات این قشر زحمتکش باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه پیگیر بهبود وضعیت معیشت نیروهای شهرداری هستیم، به آن‌ها اطمینان خاطر داد پیگیر حل مشکلاتشان باشد.

در این مراسم از پاکبانان کرمانشاه تجلیل شد و هشت نفر آن‌ها به همت آستان قدس رضوی و شهرداری کرمانشاه سفر به مشهد مقدس را هدیه گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان