Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:44:03 GMT

طلوع کیان: سفر سختی داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۶۵۵

طلوع کیان: سفر سختی داشتیم

لوع‌کیان درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 اظهار داشت: سفر سخت و طولانی داشتیم. برای این دوره از مسابقات برنامه طولانی در نظر گرفته بودیم. حدود 50 روز است که خارج از کشور حضور داریم. به هر حال ایرانی‌ها احساساتی و با عواطف بالا هستند. دوری از خانواده و وطن سخت است، مخصوصاً که تیم ایران بازیکنان 20-21 ساله در ترکیب تیم خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام این سختی‌ها، رنج‌ها و دوری‌ها فقط یک هدف دارد و آن هم بالا بردن پرچم کشورمان است.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها هشت تیم برتر دنیا حضور دارند. امسال شیوه برگزاری این رقابت‌ها هم تغییر کرده است. 16 تیم که هر تیم 12 بازی انجام داد و طبق قرعه هر تیمی با 3 تیم در مرحله مقدماتی بازی نکرده است. شرایط خیلی سختی بود، اما از هفته اول بردهای خود را آغاز کردیم. 2 برد و 2 باخت در هفته اول و دوم کسب کردیم. در هفته سوم کارمان خیلی بهتر شد و در مجموع روند رو به رشدی داشتیم. این روند موجب شد تا تیمی که تجربه کمی داشت به فینال راه پیدا کند. چند بازیکن ایران برای نخستین بار در لیگ ملت‌ها حاضر شدند و توانستند شرایط این مسابقات، شرایط سالن مسابقات و بازیکنان بزرگ دنیا را از نزدیک ببینند.

مربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: سال ها وقتی خودمان به عنوان مربی و کارشناس صحبت می‌کردیم، می‌گفتیم که لیگ ملت‌ها محلی برای تجربه اندوزی و یادگیری والیبال است. در حال حاضر فدراسیون جهانی والیبال مسابقات زیر 23 سال را حذف کرده و به همین دلیل بین رده جوانان و بزرگسالان مسابقات برگزار نمی‌شود، البته قاره اروپا امسال هم مسابقات زیر 23 سال برگزار کرد و قاره آسیا این مسابقات را ندارد. اروپایی ها احساس نیاز کردند و این خلا برای ایران هم باید برطرف شود. طبق تصمیمی که مسئولان فدراسیون و کمیته فنی گرفتند تلاش کردیم این خلا را با حضور در لیگ ملت‌ها پر کنیم. با همین جوانانِ کم تجربه تا الان عنوان هفتم لیگ ملت‌ها را کسب کردیم. اتفاق بسیار مهمی است، چون هفته به هفته تیم‌ها خودشان را تقویت کردند، اما ایران در هفته سوم تازه بازیکنانی را به جمع خود اضافه کرد که نخستین تجربه حضور در تیم بزرگسالان و لیگ ملت‌ها را پشت‌سر می‌گذارند. نیاز بود که آنها حضور داشته باشند تا ببینند و یاد بگیرند. آنها باید جو سالن لهستان و عملکرد بازیکنان بزرگ دنیا را از نزدیک می‌دیدند. اگر هدف‌مان المپیک بعدی است، تمام این موارد باید تجربه شود. در بهترین زمان یعنی بعد از المپیک تیم ایران در کادر فنی و بازیکنان دستخوش تغییرات شد.

طلوع‌کیان ادامه داد: همه به بازیکنان بزرگ اعتقاد دارند، اما همان بازیکنان بزرگ که به عنوان مثال در تیم ملی صربستان حضور داشتند با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ایران شدند. این اتفاق بسیار خوبی است که جوانان انگیزه و نیروی جوانی دارند و بزرگان هم تجربه دارند؛ گاهی تجربه پیروز می‌شود و گاهی هم جوانی بر تجربه پیروز می‌شود. از قبل هم می‌دانستیم که شاید ایتالیا میزبانی خیلی خوبی نداشته باشد و این حاصل تجربه کادر فنی بود. تمام موارد را می‌دانستیم و به همین دلیل بهانه نمی‌آوریم و موردی نداریم. می‌دانیم که در ایتالیا شرایط هتل و تغذیه چندان مساعد نیست. با این شرایط تمام تمرکز تیم روی بازی با لهستان است.

وی با بیان این‌که تیم ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لهستان را در خانه خودش شکست داد، عنوان کرد: آنها فهرست نفرات خود را هم اعلام کردند و یک تغییر در ترکیب در مرحله نهایی دارند. لوماچ پاسور لهستانی‌ها به این تیم اضافه شده است و شناخت کافی از این بازیکن داریم. در هفته سوم هم سه پشت خط در ترکیب خود داشتند که تیم ایران برای آن‌ها هم برنامه داشت. انشالله بازیکنان خودشان باشند و با انگیزه بالایی که دارند، اتفاق خوبی رقم خواهند زد. چند جلسه این تیم را آنالیز خواهیم کرد، ضمن اینکه بازیکنان هم شناخت خوبی از لهستان دارند. میلاد عبادی‌پور چند سال در لهستان بوده و مربی بدنسازمان هم لهستانی است. خوریانی به دلیل حجم بالای کار نتوانست در تمرین حضور پیدا کند و از علی اکبری آنالیزور خوب کشورمان هم از تهران کمک گرفتیم تا اطلاعات کامل‌تری داشته باشیم. گروهی هستیم که در راس آن عطایی به عنوان سرمربی و تصمیم گیرنده حضور دارد. همه در حال زحمت کشیدن هستند تا بازیکنان با خوراک کامل وارد مسابقه شوند.

لوع‌کیان درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: سفر سخت و طولانی داشتیم. برای این دوره از مسابقات برنامه طولانی در نظر گرفته بودیم. حدود ۵۰ روز است که خارج از کشور حضور داریم. به هر حال ایرانی‌ها احساساتی و با عواطف بالا هستند. دوری از خانواده و وطن سخت است، مخصوصاً که تیم ایران بازیکنان ۲۰-۲۱ ساله در ترکیب تیم خود دارد. تمام این سختی‌ها، رنج‌ها و دوری‌ها فقط یک هدف دارد و آن هم بالا بردن پرچم کشورمان است.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها هشت تیم برتر دنیا حضور دارند. امسال شیوه برگزاری این رقابت‌ها هم تغییر کرده است. ۱۶ تیم که هر تیم ۱۲ بازی انجام داد و طبق قرعه هر تیمی با ۳ تیم در مرحله مقدماتی بازی نکرده است. شرایط خیلی سختی بود، اما از هفته اول برد‌های خود را آغاز کردیم. ۲ برد و ۲ باخت در هفته اول و دوم کسب کردیم. در هفته سوم کارمان خیلی بهتر شد و در مجموع روند رو به رشدی داشتیم. این روند موجب شد تا تیمی که تجربه کمی داشت به فینال راه پیدا کند. چند بازیکن ایران برای نخستین بار در لیگ ملت‌ها حاضر شدند و توانستند شرایط این مسابقات، شرایط سالن مسابقات و بازیکنان بزرگ دنیا را از نزدیک ببینند.

مربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: سال‌ها وقتی خودمان به عنوان مربی و کارشناس صحبت می‌کردیم، می‌گفتیم که لیگ ملت‌ها محلی برای تجربه اندوزی و یادگیری والیبال است. در حال حاضر فدراسیون جهانی والیبال مسابقات زیر ۲۳ سال را حذف کرده و به همین دلیل بین رده جوانان و بزرگسالان مسابقات برگزار نمی‌شود، البته قاره اروپا امسال هم مسابقات زیر ۲۳ سال برگزار کرد و قاره آسیا این مسابقات را ندارد. اروپایی‌ها احساس نیاز کردند و این خلا برای ایران هم باید برطرف شود. طبق تصمیمی که مسئولان فدراسیون و کمیته فنی گرفتند تلاش کردیم این خلا را با حضور در لیگ ملت‌ها پر کنیم. با همین جوانانِ کم تجربه تا الان عنوان هفتم لیگ ملت‌ها را کسب کردیم. اتفاق بسیار مهمی است، چون هفته به هفته تیم‌ها خودشان را تقویت کردند، اما ایران در هفته سوم تازه بازیکنانی را به جمع خود اضافه کرد که نخستین تجربه حضور در تیم بزرگسالان و لیگ ملت‌ها را پشت‌سر می‌گذارند. نیاز بود که آن‌ها حضور داشته باشند تا ببینند و یاد بگیرند. آن‌ها باید جو سالن لهستان و عملکرد بازیکنان بزرگ دنیا را از نزدیک می‌دیدند. اگر هدف‌مان المپیک بعدی است، تمام این موارد باید تجربه شود. در بهترین زمان یعنی بعد از المپیک تیم ایران در کادر فنی و بازیکنان دستخوش تغییرات شد.

طلوع‌کیان ادامه داد: همه به بازیکنان بزرگ اعتقاد دارند، اما همان بازیکنان بزرگ که به عنوان مثال در تیم ملی صربستان حضور داشتند با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ایران شدند. این اتفاق بسیار خوبی است که جوانان انگیزه و نیروی جوانی دارند و بزرگان هم تجربه دارند؛ گاهی تجربه پیروز می‌شود و گاهی هم جوانی بر تجربه پیروز می‌شود. از قبل هم می‌دانستیم که شاید ایتالیا میزبانی خیلی خوبی نداشته باشد و این حاصل تجربه کادر فنی بود. تمام موارد را می‌دانستیم و به همین دلیل بهانه نمی‌آوریم و موردی نداریم. می‌دانیم که در ایتالیا شرایط هتل و تغذیه چندان مساعد نیست. با این شرایط تمام تمرکز تیم روی بازی با لهستان است.

وی با بیان این‌که تیم ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لهستان را در خانه خودش شکست داد، عنوان کرد: آن‌ها فهرست نفرات خود را هم اعلام کردند و یک تغییر در ترکیب در مرحله نهایی دارند. لوماچ پاسور لهستانی‌ها به این تیم اضافه شده است و شناخت کافی از این بازیکن داریم. در هفته سوم هم سه پشت خط در ترکیب خود داشتند که تیم ایران برای آن‌ها هم برنامه داشت. انشالله بازیکنان خودشان باشند و با انگیزه بالایی که دارند، اتفاق خوبی رقم خواهند زد. چند جلسه این تیم را آنالیز خواهیم کرد، ضمن اینکه بازیکنان هم شناخت خوبی از لهستان دارند. میلاد عبادی‌پور چند سال در لهستان بوده و مربی بدنسازمان هم لهستانی است. خوریانی به دلیل حجم بالای کار نتوانست در تمرین حضور پیدا کند و از علی اکبری آنالیزور خوب کشورمان هم از تهران کمک گرفتیم تا اطلاعات کامل‌تری داشته باشیم. گروهی هستیم که در راس آن عطایی به عنوان سرمربی و تصمیم گیرنده حضور دارد. همه در حال زحمت کشیدن هستند تا بازیکنان با خوراک کامل وارد مسابقه

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکدامن شمشیربازی مسابقات جهانی شمشیر بازی مرحله نهایی لیگ ملت ها تیم ملی والیبال ایران تجربه پیروز می شود ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی همین دلیل لیگ ملت ها لیگ ملت ها تیم ایران تیم ایران اتفاق بسیار مسابقات زیر کسب کردیم کادر فنی هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

به گزارش اتاق خبر به نقل از  خبرگزاری خبرآنلاین، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: قیمت جهانی طلا که طی دو ماه اخیر سیر صعودی به خود گرفت و به رقم‌های بی سابقه دست پیدا کرده بود، در این هفته سیر نزولی داشت و در حقیقت جاذبه خرید طلا در بازارهای جهانی از دست رفت؛ علت آن نیز این بود که باتوجه به بهتر شدن شرایط سیاسی جهان و آرامش ایجاد شده در برخوردهای نظامی خاورمیانه، طبیعتاً تقاضا برای خرید طلا به جهت سرمایه‌گذاری کاهش پیدا کرده است. بر همین اساس این هفته، قیمت جهانی طلا با ۴۰ دلار کاهش، روز گذشته (پنجشنبه) به ۲۲۹۷ دلار برای هر اونس طلا و رسید.

نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: از سوی دیگر در یک هفته اخیر که سیر نزولی قیمت اونس جهانی را داشتیم، نرخ ارز در اخل نیز روند کاهشی داشت؛ هرچند که در برخی روزها، نوسان افزایشی را هم تجربه کرد اما در مجموع طی یک هفته اخیر نرخ ارز کاهشی پیش امد؛ بنابراین این دو عامل سبب شد که تغییراتِ کاهشی مختصری در قیمت سکه و طلا را شاهد باشیم.

تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات سکه و طلا

وی در رابطه با آخرین قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار و تغییرات آن نسبت به ابتدای هفته، گفت: روز گذشته (پنجشنبه) در آخرین معاملات، سکه تمام طرح قدیم ٣٨ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان بود و به نسبت ابتدای هفته ٣٠٠ هزار تومان کاهش داشت. قیمت سکه تمام طرح جدید که در جریان نوسانات تا ۴١ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان (در این هفته) نیز بالا رفته بود، در آخرین معاملات روز پنجشنبه ۴١ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان بود که به نسبت اول هفته، تغییری نداشت. نیم سکه نیز با ٢٠٠ هزار تومان کاهش هفتگی در آخرین معاملات به ٢۴ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان رسید.

اوتصریح کرد: علیرغم روند نزولی قیمت‌ سکه و طلا اما افزایش تقاضا برای قطعات کوچکتر سکه (ربع سکه‌ و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی) سبب شد که این قطعات کوچکتر نسبت به ابتدای هفته، افزایش بها را تجربه کنند. ربع سکه با ٣٠٠ هزار تومان افزایش هفتگی به ١۵ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان رسید. سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز به نسبت ابتدای هفته با ٢٠٠ هزار تومان افزایش قیمت همراه و در آخرین معاملات، هفت میلیون و ٣٠٠ هزار تومان دادوستد شد.

کشتی‌آرای ادامه داد: قیمت هر مثقال طلای آب شده (١٧ عیار)، با نوسانات معمول بازار ٢٠٠ هزار تومان کاهش هفتگی داشت و در پایان هفته قیمت هر مثقال طلای 17 عیار ١۵ میلیون و ٣٠ هزار تومان بود.

علی‌رغم کاهش قیمت‌ها، حباب سکه بزرگ‌تر شد

نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: همانطور که اشاره شد، افزایش تقاضا برای خرید سکه، سبب شد که حباب سکه نیز این هفته با افزایش همراه باشد و ۵٠٠ هزار تومان افزایش پیدا کند؛ در آخرین معاملات پایانی هفته، قیمت هر قطعه سکه هفت میلیون و ٨٠٠ هزار تومان دارای حباب بود.

وی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که این روزها در اتاق ارز و طلا، سکه نیز حراج و واگذار می‌شود اما نکته جالب اینجاست که هیچ‌یک از این سکه‌هایی که در اتاق ارز و طلا به فروش می‌رسد، تاکنون به بازار برنگشته است؛ بنابراین بازار تقاضای طبیعی خود برای خرید سکه را دارد و از همین روی هم هست که حباب سکه این هفته با افزایش همراه شده است. سکه‌هایی که در فروردین ماه توسط بانک مرکزی فروخته‌ شد، هنوز به بازار عرضه نشده و هرکسی که خریداری کرده، نزد خود نگه داشته است.

به گفته‌ی این کارشناس بازار سکه و طلای کشور، در حال حاضر، باتوجه به سیر نزولی نرخ ارز در بازار و فاصله از عددهایی که پیدا کرده بود، سطح دادوستدها در بازار عادی، به دور از هرگونه التهاب و کاملا منطقی بوده است و هیجان خاصی برای خرید و فروش مشاهده نشده است.

کشتی‌آرای برای هفته پیش‌رو نیز پیش‌بینی کرد: بنظر می‌رسد که هفته ابتدا نیز شرایط به همین صورت باشد. قیمت جهانی طلا تا این لحظه (جمعه) نوسان خاصی نداشته و بازار ارز هم که در ثبات نسبی به سر می‌برد؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌ سکه و طلا در همین محدوده‌ها باقی بماند.

 

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟