Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مانور، بازرسان بهداشت محیط شهرستان اردبیل در قالب ۲۲ گروه بازرسی و ۵۰ بازرس، حدود ۵۰۰ واحد تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی شهرستان اردبیل را مورد بازدید قرار خواهند داد.

دکتر علی محمدیان اردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در جریان این بازدید اعلام کرد: با توجه به شروع پیک هفتم همه‌گیری کرونا در استان، طی این مانور، وضعیت رعایت شیوه نامه‌های مقابله با کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، چهار ماه پس از فروکش شیوع کرونا در استان اردبیل، با زرد شدن وضعیت شیوع کرونا در شهرستان خلخال از چهار روز پیش، شیوع موج هفتم کووید.۱۹ در این استان به طور رسمی اعلام شده است.

به گفته معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی هفته اول تیرماه، مجموع مراجعه مردمی به مراکز درمانی و بهداشتی استان اردبیل با علائم کرونا ۶۸ نفر بوده در حالی که طی یک هفته اخیر، این آمار به ۲۲ نفر رسیده است.

دکتر محمد جعفرزاده سه روز پیش اعلام کرد که شمار بستری مبتلایان به کرونا نیز که در هفته اول تیرماه روزانه به ۲ نفر کاهش یافته بود، طی یک هفته اخیر به ۱۰ نفر رسیده و این آمار نشان دهنده افزایش معنادار شمار مبتلایان است.

بنا به اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، وضعیت کنونی شیوع کرونا در همه شهرستان‌های این استان به جز خلخال آبی بوده و لازم است که همه شهروندان برای کنترل موثر کرونا نسبت به تزریق واکسن در سه نوبت و نوبت یادآور اقدام کنند.

مراکز تجمع مردمی مثل استخرها و مراکز تفریحی آبی، خودروهای عمومی جمعی، نانوایی‌ها، پایانه‌ها و رستوران‌ها از جمله مراکز در معرض خطر شیوع کرونا در استان اردبیل اعلام شده و بر همین اساس رعایت شیوه نامه‌های کنترل شیوع کرونا از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در این مراکز به صورت اکید توصیه شده است.

به گزارش ایرنا، در جریان ۶ موج شیوع کرونا در استان اردبیل در مدت ۲۶ ماه، ۲ هزار و ۸۰۲ نفر از اهالی این استان جان خود به خاطر ابتلا به این ویروس از دست دادند.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار دُز واکسن نوبت اول، دوم، سوم و یادآور در استان اردبیل تزریق شده است.

بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه سال گذشته با ۲۲ فوتی، بیشترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا با ۱۸۹ نفر و بالاترین رکورد بستری همزمان مبتلایان نیز با ۸۹۷ نفر در روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان اردبیل بهداشت و سلامت کرونا در استان اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام

در این مانور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد آخرین تمهیدات لازم برای کاهش خطرات حوادث در بخش ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در سال گذشته ۵۹۲ مورد از بازرسی‌ها به کارگاه‌های پر خطر اختصاص داشت که این عامل باعث شد تا در سال گذشته ۲۳ درصد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران در استان کاهش پیدا کند.
 
در این مانور ۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطین ایمنی، کمیته‌های حفاظت ایمنی، کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه آتش نشانی، مدیریت درمان و سازمان نظام مهندسی با هم همکاری دارند و از کارگاه‌هایی که در حوزه ساختمان، ابنیه و راه هستند بازدید می‌کنند.
 
برنامه‌های آموزشی ایمنی، ابزار مهمی در کاهش تعداد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد