Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@07:25:57 GMT

قتل هولناک مرد 37 ساله به دست کودک

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۱۳۶۶

به گزارش صدای ایران،سرهنگ فضل اله پرنو اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد در شهر تازه آباد تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری ابتدا میان دو کودک حین بازی کردن پیش آمده که پس از آن پدر 41 و 37 ساله این کودکان به هواخواهی فرزندان خود وارد درگیری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرنو تصریح کرد: با بالا گرفتن درگیری پدر 41 ساله یکی از کودکان بوسیله چاقو پدر 37 ساله کودک دیگر را زخمی و سپس متواری می شود.

رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به جان باختن فرد مجروح در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، خاطرنشان کرد: با قتل این فرد، ماموران اقدامات همه جانبه خود را آغاز کرده و پس از گذشت حدود دو ساعت از وقوع حادثه، موفق به دستگیری قاتل متواری می شوند.

وی با اشاره به اعتراف قاتل به ارتکاب جنایت و همچنین کشف آلت قتاله، از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قتل مرد ۳۷ ساله تازه آباد دعوای ۲ کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه