Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@23:26:52 GMT

دستگیری ۱۰ متهم اصلی سرقت‌های خیابانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۰۲۵

دستگیری ۱۰ متهم اصلی سرقت‌های خیابانی در مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین دهقان‌پور اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح ضربتی تشدید مقابله با سرقت توسط کلانتری‌های احمدآباد، کوی پلیس، بانوان و پاسگاه انتظامی فردوسی مشهد به اجرا در آمد. تیم‌های تجسس کلانتری احمدآباد مشهد در ماموریت ضربتی با پیگیری سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو ۲ عامل اصلی این پرونده را چهره‌زنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی متهمان را در حال ارتکاب سرقت دستگیر و در تحقیقات اولیه تاکنون از هشت فقره سرقت رمزگشایی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۴ کوی پلیس مشهد نیز در این طرح ضربتی سه تن از عاملان اصلی پرونده سرقت خودروهای سواری را دستگیر و با کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه مقادیری اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان سابقه‌دار را کشف کردند.

دهقان‌پور گفت: تیم‌های تجسس پاسگاه انتظامی فردوسی نیز در پیگیری پرونده سرقت‌های سریالی محدوده روستای عسکریه مشهد یکی از متهمان اصلی را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: این متهم تا کنون به ۴۰ فقره سرقت از خودرو، خانه‌های مسکونی و باغ‌ویلاها اعتراف کرده و تحقیقات گسترده در این رابطه ادامه دارد.

۵ زن سابقه‌دار متهم سرقت‌های خیابانی در مشهد

دهقان‌پور بیان کرد: یکی از پرونده‌های مهم در اجرای این طرح ضربتی پیگیری دستبردهای سریالی وسایل همراه مسافران اتوبوس‌های شهری و همچنین دستبرد به کیف شهروندان در اماکن شلوغ و پرتردد بود که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد عاملان این سرقت‌ها پنج زن جوان هستند.

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان رضوی وی افزود: پلیس در این عملیات ضربتی پنج زن که دارای سوابق کیفری هستند را در چهار مرحله هنگام ارتکاب سرقت دستگیر و هفت دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را نیز کشف کرد. توجه به هشدارهای بازدارنده از سرقت‌ها که در توصیه‌های پلیسی بارها ارائه شده، می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از سرقت‌ها داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرقت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند