Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین رجب‌پور، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان در آیین افتتاحیه طرح ولایت دانش‌آموزی استان اصفهان اظهار داشت: جذب و سازماندهی شرکت کنندگان در این دوره طرح ولایت طی سه ماه و سه فرایند با معرفی مدیر آموزشگاه، مصاحبه توسط حوزه و مصاحبه توسط سازمان دانش‌آموزی، انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ادامه داد: در این دوره دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه با مدل‌های بالای ۱۸ حضور دارند که از اعضای تاثیرگذار مدرسه و‌‌ محیط خود هستند در قالب ۶ گردان دانش‌آموزی به عنوان فرمانده جبهه جنگ نرم سازماندهی شده‌اند و امسال تعداد لشکرهای سایبری بسیج دانش‌آموزی اصفهان به سه لشکر خواهد رسید. 

رجب‌پور اضافه کرد: هدف از این دوره‌ها نیاز به شبکه سازی انقلاب اسلامی در فضای مجازی بود و طی یک سال فعالیت شبکه سایبری بسیج دانش‌اموزی استعدادها و تولیدات خوبی کشف شد که در جشنواره پرواز ققنوس ارایه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در دوره طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی در مدت پنج روز برنامه‌های خود را براساس گام دوم انقلاب در حوزه‌های بصیرتی، انگیزشی و آموزشی و تربیتی دنبال می‌کند.

تفکر بسیجی در تمام دوران‌ها راهگشا بوده است

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به شیوه رهبری و فرماندهی پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) در صدر اسلام در بهره‌گیری از تفکر بسیجی، گفت: امام خمینی (ره) پس از ۱۴ قرن به شیوه رسول خدا (ص) و حضرت علی (ع) حکومت اسلامی را احیا و با بهره جستن از فرهنگ بسیجی غائله‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی را به نفع اسلام مدیریت کرد.

وی ادامه داد: امروز تفکر الهی با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در امتداد ولایت ائمه اطهار(ع) و پیامبران الهی در جبهه دفاع از حق در برابر باطل در برابر تفکر لشکر شیطان به سرکردگی استکبار جهانی ایستاده‌اند.

ابراهیمی اظهار کرد: بسیج یک نهاد صرف نیست، بلکه یک فرهنگ است و هرگاه یک گروه این فرهنگ را داشته باشد در ترویج دین اسلام و ارزش‌های انقلاب موفق می‌شود و هر اندازه از این تفکر دور شود به همان اندازه از رسیدن به مقصود نهایی باز می‌ماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: امروز در برهه‌ای از تاریخ هستیم که لازم است کار فرهنگی بیشتر انجام دهد و با سلاح روز بتوان به شبهات پاسخ داد و به مشکلات فرهنگی توجه کرد، زیرا دشمن قصد دارد جوانان برومند ایران اسلامی را از مسیر انقلاب منحرف کند و با توجه به غیر حضوری شدن مدارس و دور شدن دانش‌آموزان از فضای تربیت در فضای کرونایی نیز برخی مشکلات فرهنگی و تربیتی بوجود آمد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس همه در برابر همه کودکان، نوجوانان و جوانان وظیفه داریم تا برای نجات آنها تلاش کنیم و‌ آنها را در مسیر انقلاب اسلامی بیاوریم و لذا هر یک از فرماندهان جوان واحد‌های مقاومت دانش‌آموزی می‌توانند با منطق اسلامی و زبان لین در مسیر جلوگیری از انحرافات سهم بسزایی داشته باشند.

ابراهیمی با بیام اینکه عمده والایی و بالایی اسلام به آن جهت است که با فطرت انسان سازگاری دارد، اظهار کرد:  طراز و الگوی مسیر حرکت ما رهبر معظم انقلاب است و مبتنی بر توصیه‌های ایشان و مسیر اسلام لازم است دافعه حداقلی و جذب حداکثری داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با تعاملات ۲ طرفه، کسانی که از مسیر انقلاب دور شده‌اند را در مسیر اصلی انقلاب اسلامی قرار دهیم تا از این طریق در زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) گام برداریم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی طرح ولایت استان اصفهان بسیج دانش آموزی دانش آموزی استان اصفهان طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد خمینی شهر گفت:‌ ساخت برج‌های تقطیر باسینی‌های مخروطی چرخان در انحصار شرکت‌های ایتالیایی بود که برای نخستین‌بار با دانش به روز این شرکت بومی‌سازی شد.
محمدتقی اکبری افزود:‌ برج‌های تقطیر با سینی‌های مخروطی چرخان (scc) به‌طور پیوسته کار می‌کنند و قادرند ترکیبات فرار را از جریان سوسپانسیون جداسازی کنند. وی گفت: افت فشار پایین، مصرف انرژی کم، بازدهی استخراج بالا، زمان ماند کوتاه، سرعت جداسازی بسیار بالا، جداسازی در دمای پایین، تجزیه شیمیایی پایین، مدیریت عطر و طعم، قابلیت حمل خوراک حاوی ذرات جامد، به‌کارگیری در صنایع فرآوری میوه، آبمیوه، چای، قهوه، چاشنی و جایگزینی با برج‌های تقطیر رایج از مزایای این دستگاه است.
اکبری افزود:‌ لیمونن ازجمله ترکیبات پرمصرف و وارداتی در صنایع آرایشی و بهداشتی است که در سال ۱۴۰۰ خط تولید لیمونن را برای نخستین‌بار با ظرفیت روزانه ۱۰۰ کیلوگرم در این شرکت راه‌اندازی و تجاری‌سازی کردیم.
مدیرعامل و مؤسس این شرکت دانش بنیان گفت:‌ عصاره‌گیری از گیاه خار مریم با سامانه استخراج جامد-مایع پویای سریع Rapid Solid-Liquid Dynamic Extraction (RSLDE) و تولید سیلیمارین برای مصرف در صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی از برنامه‌های آینده این شرکت است.
مدیرعامل این شرکت دانش‌بینان با بیان اینکه مهم‌ترین مانع در تجاری‌سازی سرمایه ثابت و هزینه‌های تحقیق و توسعه است، افزود:‌ شرکت از تسهیلات مالی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، حمایت‌های غیرمالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، تسهیلات صندوق پژوهش و نوآوری استان اصفهان، تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت ریاست جمهوری استفاده کرده است.
تولید و فروش مواد شیمیایی، طراحی و ساخت تجهیزات در صنایع شیمیایی ازجمله فعالیت این شرکت است بطوریکه سال ۱۳۹۳ گواهینامه دانش‌بنیان در زمینه ساخت تجهیزات نوین آزمایشگاهی از معاونت فناوری ریاست جمهوری را کسب کرد و سال ۱۳۹۵موفق به راه‌اندازی خط تولید اسانس‌های طبیعی با استفاده از برج تقطیر با سینی‌های مخروطی چرخان شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی