Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@20:51:36 GMT

تکذیب خبر اعمال محدودیت‌ها در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۳۹۷۱

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با انتشار اطلاعیه ای، خبر اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان تهران به دستور استاندار را تکذیب کرد. ناطقان: در پی انتشار خبری مبنی بر اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران به دستور استاندار، اداره کل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار تهران طی اطلاعیه ای این خبر را تکذیب کرد؛ متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اعمال برخی محدودیت های کرونایی در استان تهران به دستور استاندار تهران؛ به اطلاع شهروندان شریف استان تهران می رساند، اعمال هرگونه محدودیت  کرونایی در گرو طرح این موضوع و اتخاذ تصمیم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و تایید نهایی از سوی ستاد متناظر ملی است و هرگونه اخبار مربوطه از طریق پایگاه  اطلاع رسانی استانداری تهران و سایر رسانه های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس برچسب ها: تکذیب خبر ، اعمال محدودیت ها ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تکذیب خبر اعمال محدودیت ها تهران اعمال محدودیت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران