Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شرکت داروسازی ثامن با توجه به ظرفیت و توانمندی خود، راه‌اندازی مراکز بزرگ و تخصصی حوزه دیالیز صفاقی در سراسر ایران را برای توسعه این حوزه دنبال می‌کند.

تجربه موفق شرکت ثامن در بومی‌سازی ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بیماران دیالیز صفاقی با همکاری شرکت دانش‌بنیان لفاف‌های چندلایه خزر یکی از اقدامات بزرگ این شرکت به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تولید محلول‌های دیالیز صفاقی و ارائه خدمات آن به بیماران دیالیزی از سال ۱۳۷۴ در ایران توسط داروسازی ثامن آغاز شد و این شرکت با حمایت آستان قدس رضوی در سال گذشته به روزرسانی سیستم‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات تولید خود را انجام داد و فضایی با استاندارد‌های مناسب برای تولید محصولات به ویژه محلول‌های دیالیز صفاقی را فراهم کرد.

در دیالیز صفاقی، از صفاق به جای دیالیزور (غشای نیمه تراوا) استفاده می‌شود. در طی دیالیز صفاقی یک مایع استریل به فضای شکم (پریتوئن) وارد و بعد از طی مدتی (بسته به نوع دیالیز صفاقی) که مواد بین صفاق و خون مبادله شد، مایع دیالیز را خارج می‌کنند.

رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر و کاهش آلام بیماران خاص و صعب‌العلاج همچون بیماران دیالیزی از جمله اهداف فعالیت‌های شرکت داروسازی ثامن به عنوان یک شرکت وابسته به بنیاد بهره وری موقوفات مجموعه آستان قدس رضوی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خویش به مشهد، ظهر امروز در همایش یادواره شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید وزیر داروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی