Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۰۳ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، گفت: مجموع بستری ها به ۲۳۵ نفر رسیده است.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، از سه رقمی شدن بستری های روزانه کرونا در گیلان خبر داد و اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا را بستری کردیم، در حالی که روز قبل تر ۸۴ نفر را بستری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۲۳۵ نفر دانست و افزود: روز گذشته ۱۹۸ بیمار بستری داشتیم که افزایش ۳۷ نفری بستری ها را نشان می دهد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از بستری های کرونایی استان نسبت به تکمیل واکسن خود اقدام نکردند، گفت: قدرت سرایت زیرسویه امیکون بسیار بالاست و لذا با توجه به گردشگرپذیر بودن گیلان و تردد زیاد مسافران به این استان، شاهد تداوم روند افزایشی بستری ها هستیم.

مهرابیان همچنین از ترخیص ۶۳ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵ بیمار در آی.سی.یو بستری هستند و حال ۱۶ بیمار وخیم است.

وی ۵۶.۱۱ درصد مجموع بستری های کرونایی گیلان را مربوط به شهرستان رشت دانست و گفت: عادی انگاری ها و عدم رعایت موازین بهداشتی در افزایش بستری ها نقش مهم دارد.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان متذکر شد: تاکنون بیش از ۹۷ درصد واجدین شرایط نوبت اول، ۹۳ درصد نوبت دوم و ۵۰ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا روز گذشته بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل