Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آراسته روز پنج شنبه به مناسبت هفته بهزیستی در نشست خبری افزود: از این میزان تاکنون مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به بانکهای عامل ارجاع شده است که با پرداخت نهایی آنها برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی طلاق، خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری و سالمند آزاری را از جمله آسیبهای اجتماعی گزارش شده به اورژانس اجتماعی بهزیستی گناباد ذکر کرد و گفت: 2 میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی به خانواده های آسیب دیده این بخش طی سال گذشته پرداخت شده است

رییس اداره بهزیستی گناباد گفت: از مجموع ۳۱ مورد اقدام به خودکشی و یا تصمیم به خودکشی که طی پارسال به اورژانس اجتماعی بهزیستی گناباد گزارش شده است، سه مورد خودکشی موفق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مهمترین دلایل انجام خودکشی در این شهرستان مسایل خانوادگی، اقتصادی و شکستهای عشقی بوده است.

آراسته افزود: از مجموع افزون بر ۲ هزار و ۲۵۲ نفر از از افراد توان یاب که در بخشهای مختلف تحت پوشش اداره بهزیستی گناباد هستند، یک هزار و 252 نفر دارای پرونده توان یاب هستند، یک هزار و ۱۹ نفر خدمات مستمر دریافت کرده و ماهیانه چهار میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات به آنان پرداخت می شود.

وی همچنین از پرداخت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی برای بازسازی خانه های توان یابان بهزیستی گناباد در یک سال گذشته خبر داد.

رییس اداره بهزیستی گناباد گفت: از یک هزار و ۴۵ خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی گناباد، ۶۹۴ خانوار مستمری ماهیانه دریافت می کنند و ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمکهای غیر مستمر به زنان سرپرست خانوار این شهرستان در سال گذشته پرداخت شد.

۲۵ تیر ماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی و ۲۵ تا ۳۱ تیرماه با شعار "شروعی دوباره برای بهتر زیستن" به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

پنج هزار و ۵۰۰ مددجو زیر پوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و ۱۳ مرکز خیریه برای جلب مشارکتهای مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارد.

پنج کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان و مردان در گناباد فعال است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها اشتغال زایی گناباد پرداخت تسهیلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی گناباد پرداخت تسهیلات اشتغال زایی گناباد پرداخت تسهیلات اداره بهزیستی گناباد ریال تسهیلات میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد