Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحیدی گفت: در سفر هیئت دولت به استان مرکزی نزدیک به ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه‌ها پیش‌بینی‌شده است به‌علاوه اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان نیز تسهیلات اعطا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر به شهرستان شازند و بازدید از ظرفیت‌های این شهرستان پس از حضور نشست اداری شهرستان شازند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان مرکزی نزدیک به ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه‌ها پیش‌بینی‌شده است به‌علاوه اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان نیز تسهیلات اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک پروژه اختصاصی در شازند مصوب شده که بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصص پیدا خواهد کرد علاوه بر اینکه از سهمیه کلی استان هم در موضوعات مختلف به شهرستان داده خواهد شد.

وزیر کشور تصریح کرد: موضوعاتی که در نشست با مردم مطرح شد مسائل مختلفی بود که ازجمله بحث موقوفه بودن برخی اراضی کشاورزی که در جلسه تصمیم‌گیری شد تا اوقاف و فرمانداری این مسائل را حل‌وفصل کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: مسائلی راجع به کارخانه قند شازند مطرح شد اما احتمالاً امکان بازسازی و احیای این کارخانه وجود نداشته باشد ولی از محل کارخانه بازدید خواهیم داشت و با همراهی بنیاد مستضعفان تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه آب و فاضلاب و برخی روستاهای فاقد آب شرب مشکلاتی وجود داشت و بنا شد با منابعی که اختصاص پیدا خواهد کرد آب‌رسانی به مناطق موردنظر انجام شود که امیدواریم بخشی امسال و بخشی هم در سال آینده محقق شود همچنین سیستم فاضلاب دو شهر شازند و آستانه دارای مشکل است که اعتباراتی پیش‌بینی شد.

وزیر کشور تصریح کرد: بحث بیمارستان در سازند مطالبه مردم است که جزو مصوبات سفر خواهد بود و پتروشیمی شازند پذیرفته که این کار را به انجام برساند.

وحیدی افزود: مشکلات راه و محورهای مواصلاتی از دیگر مسائل مطرح‌شده بود که بازدیدهایی خواهیم داشت و وزارت راه موضوع را تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.

وی بحث الحاق دریاچه کوکبیه به شهر شازند و واگذاری آن به شهرداری، نیاز برخی روستاها به احداث خانه عالم و صنایع تبدیلی در برخی روستاها نیز ازجمله مسائل مطرح‌شده در سفر به شهرستان شازند بود که برای حل مشکلات اعلام آمادگی شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم نتیجه این باشد که در شهرستان زیبای شازند با مردمانی متعهد و انقلابی و بیش از ۵۰۰ شهید و حضور ۹۲ درصدی در انتخابات که بسیار قابل‌تقدیر است بخشی از خواسته‌ها را برآورده کنیم.

وحیدی تأکید کرد: دولت انقلابی خود را متعهد می‌داند که در خدمت مردم باشد و نیازها را بشنوند و حل آن‌ها را دنبال کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار میلیارد تومان وزیر کشور پیش بینی خواهد شد مطرح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه در شروع نخستین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، روند قیمت در بازار طلا با کاهش چشمگیر قیمت دلار همراه شد و افت میلیونی قیمت‌ها را برای بازار فلز زرد به دنبال داشت.

روز شنبه افت قیمت دلار به همراه کاهش محدود اونس جهانی طلا، بازار طلا و سکه را یکدست نزولی کرد. این کاهش قیمت، مثقال طلا را بعد از گذشت بیش از یک ماه به کانال ۱۴ میلیونی برگرداند.

فعالان بازار طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در دو روز آینده، انتظار تغییر قیمتی خاصی در طلای جهانی ندارند، اما معتقدند اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه پیدا کند، باید منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.

قیمت نقره همپای طلا ارزان شد

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ سنت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با رقم ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان معامله می‌شود و کاهش هزار و ۵۹۰ تومانی پیدا کرده است.

سکه بهار ۳۸ میلیونی شد

قیمت سکه امامی روز شنبه ۸ اردیبهشت بیشترین کاهش قیمت در قطعات سکه را داشت. این قطعه با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۱ میلیونی برگشت و روی رقم ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی بسته شد. سکه‌ بهار با افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۳۸ میلیونی معامله شد.

گفتنی است قیمت نیم‌سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معامله و قیمت ربع‌سکه با افت ۷۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی روز شنبه ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و با قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه با افت قیمت همراه شد

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۷۸ هزار تومان کاهش داشت و یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۸۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۳۹۲ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز شنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۵۴۵ هزار تومان، سکه بهار ۴۷۲ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۲۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۱۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۰۸ هزار تومان کاهش داشت.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900315

دیگر خبرها

  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان