Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:01:22 GMT

کشف ۹ تن چوب قاچاق در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۱۳۴

کشف ۹ تن چوب قاچاق در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی سلسله گفت: ماموران انتظامی بخش فیروزآباد این شهرستان در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند که آن را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۹ تن چوب قاچاق کشف کردند.

سرهنگ "عسگر عیسایی" افزود: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده ۳۰۰ میلیون ریال می باشد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری سارق حرفه ای منازل با ۲۱ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت در یکی از محلات شهر "خرم آباد"، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سردار "یحیی الهی" افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و رصد سارقان سابقه دار یک سارق حرفه ای را در سطح شهر"خرم آباد" شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند که در تحقیقات صورت گرفته و مستندات و دلایل پلیس به ۲۱ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محور عبوری زانوگه - کوهدشت به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند که بلافاصله با رعایت موازین قانونی خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

سرهنگ"علی امانی" افزود: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروی مورد نظر یک دستگاه گنج یاب قاچاق کشف، در این خصوص یک متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شد و کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق را ۲میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری سارق منزل با هفت فقره سرقت در دورود

فرمانده انتطامی دورود گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "جمشید سیاه منصور " افزود: ماموران پلیس آگاهی با پیگیری و اقدامات انتظامی و اطلاعاتی همه جانبه موفق به شناسایی یک سارق با هویت معلوم شدند که با هماهنگی  قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی پلیس و مواجه شدن با دلایل و مستندات به هفت فقره سرقت منزل اعتراف کرد که ضمن بازسازی صحنه های سرقت ، مالباختگان نیز شناسایی شدند.

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی لرستان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس