Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در دهدشت، افزود: قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی در ۲۷ فصل برای ۲۲۹ پروژه در حوزه‌های مختلف توزیع خواهد شد.

وی ابراز داشت: اولویت اختصاص اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا لحاظ شده است.

وی گفت: با توجه به اعتبارات ناچیز امسال، پروژه جدیدی تعریف نشد و اولویت به پروژه‌های نیمه تمام اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی بیان داشت: اصلاً نمی‌دانیم شاخصه‌های توزیع بودجه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به چه سبکی است که مناطقی از جمله رود سمه، دلی کما و اجم که در بعضی شرایط چندین روز آب و برق ندارند، دیده نمی‌شوند.

وی با اشاره به جمعیت و وسعت کهگیلویه، گفت: بعد از گذشت ۴۳ سال از عمر پر برکت انقلاب، علیرغم تمام تلاش‌ها، غبار مهجوریت و مظلومیت بر چهره مردم و بخش‌های آن نمایان می‌شود.

موسوی خطاب به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: کیسه دست شماست، شما مسئول هستید، این شهرستان چه هیزم تری به شما فروخته است؟ که باید با اختصاص بودجه کم مواجه شود؟

وی گفت: با این همه اعتباری که در کشور توزیع می‌شود، برخی اعتبارات شرم‌آور است.

موسوی ادامه داد: شما فرزند این شهرستان هستید مشقت‌های مردم از عدم توسعه و غبار مظلومیت بر چهره شأن را می‌بینید با تغییر عینک به کهگیلویه نگاه کنید.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در بحث آب و برق در مضیقه هستیم، افزود: شبکه توزیع آب در دهدشت به زمان انقلاب بر می‌گردد و امروز شبکه‌های آب دهدشت غیر استاندارد و به لحاظ کیفی و بهداشتی داد مردم را درآورده است.

وی تاکید کرد: کمتر از ۶۰۰ متر از شبکه‌های فرسوده در دهدشت دهها نقطه آن حفاری شده و این در حالی است یک ریال اعتبار برای اصلاح شبکه توزیع آب پیش‌بینی نشده است.

موسوی گفت: چاله چوله های ناشی از این کنده کاری‌ها شهرداری زمین گیر دهدشت را با چالش مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه این توزیع اعتبارات باعث نگرانی شده تصریح کرد: حداقل اولویت‌های توزیع را در اختیار خود شهرستان‌ها بگذارید، کهگیلویه در بحث آب دچار بحران است، قلعه‌رئیسی و دیشموک از نواسات برقی رنج می‌برند، تمام وسایل آنها سوخته است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در بحث عمرانی شهری دهدشت و سوق اعتبار آن چنانی لحاظ نشده است، خطاب به رئیس سازمان برنامه و مدیریت برنامه‌ریزی استان گفت: دلتان برای این مردم بسوزد، این مردم در همه میادین حضور چشمگیر دارند و الان هم در توزیع اعتبارات لازم است به آن‌ها توجه ویژه‌تری شود

وی ادامه داد: نمی‌شود که یک پروژه زخمی و رها شود و استارت پروژه دیگری زده شود.

کد خبر 5546073

منبع: مهر

کلیدواژه: توزیع اعتبارات پروژه های نیمه تمام توسعه شهری بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا جهرم سیلاب مشهد سنندج اردبیل اربعین حسینی استهبان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید

ولی بهره مند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در دهدشت ۶۵.۴ میلیمتر، در سی سخت ۶۳.۷، در چرام ۵۶، در سوق ۷۰، مارگون ۴۸، لنده ۴۳ و قلعه رئیسی ۴۰ میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی بیان داشت: همچنین در دلی خمسیر ۷۸، باشت ۷۸، فیلگاه ۷۶، ماهورباشت ۷۵، امامزاده جعفر ۷۲، امامزاده پهلوان ۶۹ و برم سبز ۶۹ میلیمتر بارش داشتیم.

بهره مند میزان بارش در دیشموک را ۶۸ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶۷، بوستان ۶۵.۵، دهدشت ۶۵.۴، دیل ۶۴، گنجگون ۶۳.۸، سی سخت ۶۳.۷، دشتروم ۶۳.۵، ستنگان ۶۲.۵، سرفاریاب ۶۱، سرآب ننیز ۵۸، یاسوج فرودگاه ۵۷.۸ و منصورخانی کاکان ۵۶ میلی متر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در گنجه‌ای ۵۵.۸ میلی متر بارش، در درغک ۵۵، وزگ ۵۴، در کریک ۵۴، در تنگ پیرزال ۵۳، در تل گاه ۵۳، ممبی ۵۳

و تنگ سرخ ۵۱ بارش گزارش شد.

بهره مند تصریح کرد: در چیتاب ۵۰، در لیکک ۴۸.۸، در جاورده ۴۷، در سرآسیاب یوسفی ۴۴، قلعه دختر ۴۴، در پاتاوه ۳۸.۵، تنگ رواق ۳۶، در موشمی زیلایی ۳۴ و در سیرون شبلیز ۲۴ میلی متر بارش گزارش شد.

کد خبر 6096220

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد