Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی خضریان در توضیح نظارت میدانی از شهرستان اسلامشهر که با حضور سید نظام‌الدین موسوی و احمد نادری اعضای مجمع نمایندگان استان تهران، انجام شد به خبرنگاران گفت: در این بازدید میدانی مصوباتی از جمله پیگیری اتصال خط متروی اسلامشهر به خط سه مترو تهران پیگیری شد. همچنین گزارش شهردار به شورای امنیت بابت اجرای تهاتر نفت به مبلغ هزار میلیارد تومان، پیگیری موضوع ماده ۵۶ از بانک‌های سپه و صادرات، فرآیند طرح‌های مترو و کمربندی توسط شهرداری و ارائه آن به فرمانداری طی ۱۰ روز از دیگر بررسی‌های انجام شده در این بازدید میدانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه گزارش از آخرین وضعیت بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر توسط فرمانداری و ارائه مشکلات و نیازهای این بیمارستان، تهیه گزارش از وضعیت سرانه‌های خدماتی مسکن مهر توسط مسئولان ذیربط، بررسی وضعیت سرانه‌های آموزش شهرستان توسط فرمانداری و بررسی وضعیت خیابان‌ها و کوچه‌ها به لحاظ خاموشی و ارائه گزارش آن را به فرمانداری اسلامشهر و مجمع نمایندگان از دیگر مصوبات نشست با مسوولان شهرستان بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به دیگر مصوبات این نشست، یادآور شد: فرمانداری باید در ۱۰ روز آینده جلسه‌ شورای تأمین را با حضور شهردار به منظور ایجاد امنیت روان و اخلاقی در استان‌ها و ممنوعیت سگ‌گردانی در استان‌ها برگزار کند.

خضریان افزود: مقرر شد شهرداری اسلامشهر در ۱۰ روز آینده بررسی خود را در خصوص کمبود مبلمان شهری انجام دهد. همچنین فرماندار گزارشی از چالش ها، معضلات و مشکلات فرهنگی و راهکارهای رفع آن را در یک ماه آینده باید به مجمع نمایندگان استان ارائه کند و فرماندار در ۱۰ روز آینده گزارش مشکلات سرانه آموزشی را تهیه و به مجمع نمایندگان استان تهران ارائه دهد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهرداری اسلامشهر علی خضریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرداری اسلامشهر علی خضریان مجلس شورای اسلامی شهرداری اسلامشهر علی خضریان مجمع نمایندگان استان ۱۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد