Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا جیریایی»روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این میزان مبلغ پرداختی رقمی بیش از ۷۴ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال بابت بیمارستان‌های خصوصی استان ، بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال بابت پزشکان خانواده در طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی و بیش از ۹۵ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال نیز بابت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد استان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در مجموع مبلغی بیش از ۱۱۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بابت سایر گروه‌های دیگر از موسسات طرف قرارداد توسط بیمه سلامت استان در سال جاری پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اظهار داشت: در راستای مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، ساوه و خمین نیز رقمی بیش از ۸۵۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال پرداخت شد.

جیریایی تصریح کرد: برای نخستین بار در طول تشکیل سازمان بیمه خدمات درمانی سابق و سازمان بیمه سلامت ایران کنونی، این سازمان با برنامه‌ریزی و مدیریت منابع توانسته، مطالبات موسسات خود را به روز رسانی کند.

وی خاطر نشان کرد: بیمه سلامت استان مرکزی‌ هیچ‌گونه بدهی به موسسات و مراکزدرمانی از سال‌های گذشته ندارد.

مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی بیان داشت: مطالبات بیمارستان‌های خصوصی تا فروردین ماه سال‌جاری ، پزشکان خانواده در طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی تا تیر ماه سال‌جاری ، داروخانه‌های طرف قرارداد استان تا خرداد ماه سال‌جاری و سایر موسسات طرف قرارداد از جمله مطب‌های پزشکان عمومی ، متخصص و فوق تخصص ،آزمایشگاه‌ها ، رادیولوژی‌ها ،فیزیوتراپی‌ها به‌صورت علی الحساب تا خرداد ماه و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان نیز به صورت علی الحساب تا اردیبهشت ماه پرداخت و به روز رسانی شده است.

جیریایی خاطرنشان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای پوشش افراد فاقد پوشش هرگونه بیمه‌، طرح  پوشش بیمه‌ افراد فاقد پوشش بیمه‌ای با اعتبار سه ماهه را اجرایی کرده تا هر شهروندی که فاقد بیمه پایه درمانی است، بتواند به صورت سه ماه از خدمات بیمه‌ای پایه رایگان بهره‌گیری کند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی بیمه سلامت پزشکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی بیمه سلامت اراک استان مرکزی بیمه سلامت پزشکان بیمه سلامت استان میلیون ریال طرف قرارداد استان مرکزی پرداخت شد سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها