Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار آب‌پخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع ناپایداری‌های جوی و رگبار باران و تندبادهای لحظه‌ای و رعد و برق، ستاد بحران بخش آب پخش تشکیل شد.

حمزه امین نژاد اضافه کرد: در این نشست بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی بخش برای مقابله با حوادث احتمالی تاکید شد و مقرر شد همه اعضای ستاد بحران بخش تا پایان زمان اعلام شده آمادگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار شبانکاره نیز با اشاره به حضور سامانه بارشی جدید مونسون در سطح استان بوشهر گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و صدور وضعیت هشدار نارنجی برای ورود این سامانه بارشی که فعالیت آن از چهارشنبه ۵ مرداد تا یکشنبه ۹ مرداد خواهد بود و بر اثر فعالیت این سامانه آسمان استان بوشهر درگیر خواهد شد که بر همین اساس ستاد مدیریت بحران در بخش شبانکاره تشکیل شد.

سجاد خادمی برازجانی با اشاره به لغو همه مرخصی‌های مسئولان ادارات، ارگان‌ها و دهیاران و جلسات عمومی و اداری سطح بخش شبانکاره در مدت اعلام هشدار ادامه داد: ظرفیت‌ها و تجهیزات همه ادارات و ارگان‌ها برای مقابله با هرگونه خطر احتمالی در اختیار ستاد بحران بخش خواهد بود و از مردم عزیز می‌خواهیم در مدت زمان فعالیت سامانه بارشی از تردد در کنار دره‌های فصلی و مسیر رودخانه‌ها خود داری نمایند.

وی افزود: دامداران نیز در این چند روز از چرای دام در حاشیه رودها و ارتفاعات خودداری نموده و از کشاورزان هم می‌خواهیم از محصولات خود مراقبت لازم را کنند.

کد خبر 5547255

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سامانه بارشی سازمان هواشناسی آب پخش شبانکاره دشتستان شهرستان دشتستان طوفان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا سیلاب خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل مشهد جهرم استهبان مدیریت بحران سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا

ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا، گفت: کمیته اربعین با حضور روسای دستگاه‌ها تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

سید رضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان، با اشاره به اینکه هم اکنون 29 موکب داریم که در خارج کشور باید فعال باشند، اظهار داشت: این موکب‌ها در ایام محرم، عید غدیر، فاطمیه و شب‌های قدر نیز مراسم برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات موکب‌ها و آسیب‌شناسی اربعین سال گذشته انجام شد، بیان کرد: 25 موکب استان در شهر کربلا، یک موکب در مرز، یک موکب در شهر نجف و دو موکب نیز در مسیر نجف تا کربلا به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به اینکه بازرسی‌ها از موکب‌ها را آغاز کردیم، گفت: امسال از طریق استانداری و اداره جهاد پیگیری می‌کنیم تا موکب‌ها اقلام خود را زودتر تحویل گرفته و خدمت‌رسانی را به موقع شروع کنند.

وی عنوان کرد: صلاحیت این موکب‌ها در کمیته تأیید صلاحیت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موکب‌ها باید دارای استاندارهای لازم از جمله تعذیه و اسکان هزار زائر در هر شب، ارائه خدمات درمانی، دارویی و امنت داری باشند و اگر موکبی استاندارد لازم برای خدمت‌رسانی را نداشته باشد و توافق وجود داشته بشد با سایر موکب‌ها تجمیع می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه فعالیت ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین نیز جداگانه و در داخل کشور انجام می‌شودف گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات موکب‌ها، کمیته اربعین با حضور رؤسای دستگاه‌ها تشکیل می‌شود تا ادارات و دستگاه‌های مرتبط با تأمین و توزیع اقلام پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه در حوزه توسعه و بازسازی نیز اقدامات در حال انجام بوده و نذورات جمع‌آوری شده و یا در حال جمع‌آوری است تاکید کرد: ستاد بازسازی عتبات در سطح کشور ستادی مردم‌نهاد است که فعالان این ستاد همگی خادمان امام حسین (ع) هستند.

به گزارش تسنیم، ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان در سال جدید به "سید رضا موسوی" سپرده شده و "وحید یونسی" نیز به عنوان معاون اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان